Nekad Alchemy120. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388499285/

Ditt Hex-ID: steam:110000155211d55

Vad är din discord tagg? Alchemy120

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-27 234644.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick ban på vad jag tycker är orimliga grunder, det var 2 klipps från en skottlossning var jag dödade 1 person och på de materialet fick jag en p ban av rozzi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. På klippsen som jag fått ban på så var dett en skottlossning var jag prefire en person som var på andra sidan en vägg, personen i fråga hade jag koll på vart han va 5 minuter innan de skottet eftersom vi var uppe på berget med våran bil före, därefter så ser jag även skott komma från personen och sedan prefire han med ett tur skott och lyckas döda han, enligt rozzi är de solklart fusk, för de första tycker jag inte de rimligt att basera en P ban på 1 klipp och tycker det är orimligt. + så tror jag det var något personligt då hon satt i fgm på mig i flera timmar. kan även tilläga att jag spelat unive sedan 2021 och mitt aim och game sens har aldrig varit dåligt så att träffa ett sådant tur skott är inget orimligt i mina ögon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, jag tycker att det är en felaktig ban då för de första de är aldedes för lite bevis och för de andra så är kllippet inte ett omöjligt fall och absolut ett skott som inte är omöjligt att träffa. folk träffar sådana skott lite här och där och det är inget konstigt. det andra klippet är helt totalt utrimligt eftersom att jag är 2 meter från personerna jag sköt på och endast sprayade in i rutorna och sedan fick 2 personer, tycker inte det är något som sticker ut i detta klippet häller, skulle uppskattat en unban då jag inte spelat på ett bra tag och gärna skulle vilja fortsätta du philip vet själv att jag inte är "problem spelare" och varit trogen till servern sedan 2021.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. på 4 år har jag fått en del bans, de mesta bansen är små bans och saker som är ogiltiga, sedan är de också några giltiga bans som jag dock har lyckats motbevisa och många småsaker, jag har fått någon p ban men också för småsaker som att jag lämnar dcn och liknande aldrig för något jag gjort fel i spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fall tycker jag inte att jag gjort något fel då jag tycker att klippsen är inte omöjliga, och absolut inte tillräckligt för en p ban, tycker starkt att du bör unbanna mig då jag inte spelat på några månader och gärna skulle vilja komma tillbaka och spela nu under sommaren med mina kompisar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? I detta fall har jag inte fått någon lärdom då jag inte tycker att något är fel, förstår det ser lite skumt ut men som sagt är det inte en omöjlig situation och de bör ni som staffs veta speciellt 320 och rozzi som har varit på servern sen start. om jag får unban kommer jag försäkra dig att jag ska bete mig och spela normalt och endast unmgås med mina vänner som redan spelar där.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka