- Meddelanden
- 164
- Reaction score
- 141
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Bergman
Ditt discordnamn: Alchemy120#0838
Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007
Varför ska just du bli staff? jag söker till en position som staff då jag är en erfaren och kompetent rpare som har rpat på servern under en längre tid, Under tiden som medlem har jag sätt mycket bra och dåliga saker, jag vill ge er i staff teamet en chans att få hjälp och att utveckla min egen kunskap men även andras kunskaper, jag har varit tidigare MA och servervakt under en längre tid, jag fokuserar på att utvecklas inom serverns rp, jag har ett väldigt trevligt bemötande mot alla indevider oavsätt tidigare bettende och ålder, jag i helhet en väldigt trevlig och hjälpsam person, detta vill jag föra in i staff teamet för att bevisa mina kunskap och utvecklas tillsammans med resterande i staff teamet
Anledningen till att jag vill vara RP + Suport Anvs är för att jag vill få en överblick utav servern, alltifrån på servern men även ooc, jag vill hjälpa folk med deras problem och gör det mer en gärna med ett trevligt bemötande. jag vill att alla ska ha chansen att få den hjälp dom vill ha av respektive staff, anledningen till don anvs är nog mest för att jag vill lära mig, jag älskar spel och skulle gärna vilja lära mig scripta, jag skulle även vilja lära mig mer om bilar handling fordon osv. Jag vill satsa på att göra staff arbete och hjälpa servern på alla sätt som möjligt, hade gärna satsat på staff före rp
Kommandons:
/dv du tar bort övergivna bilar som står och tar på serverns utrymme.
/svban (id) (tid) (anledning) en ban för någon som har gjort ett minde reglebrott.
/ban (id) (tid) (anledning) om ngn har begått ett regelbrott som behöver mer återgärde.
/skin (id) du ger en spelare skin till att ändra sin karaktär.
/sv du skriver i servervaktschatt
/sc staffchatt
/freeze (id) du fryser en spelare så du kan få t.ex id
/toggleid , du sätter på så du ser alla spelares id runt omkring dig.
/togglename , du sätter på id samt steamnamn på spelare runt omkring dig.
/who (id) du ser en specifik spelares roller.
/noclip du går in i noclip vilket låter dig specca
/spec (id) du går in i spectatemode på en spelare.
/spec off du stänger av spec och kommer tbx till där du börja.
/bring (id) du tpar en spelare till dig själv
/tpm du tpar till utsatt gps.
/ooc du skriver ut ett meddelande som hela servern ser.
/giveitem (id) (item) (antal) du ger en spelare t.ex ett vapen
/givemoney (id) (antal) du ger en spelare pengar.
/clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam osv.
/setjob (id) (jobbid, t,ex "casion")
kan ngr till men är inte så jätte nödvändigt
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 16:00 - 21:00
Tisdag 14:30 - 21:00
Onsdag 15:15 - 21:00
Torsdag 15:15 - 21:00
Fredag 14:30 - 21:00
Lördag - Söndag
runt 5-6 timmar om dagen.
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan mars 2022 [Ca 1 År]
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit tidigare medlemskaps anvs på servern, är även servervakt i nuläget
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba som vad som, jag är flexibel och skulle inte störa mig på att jobba med något annat en ovan, jag är här för att hjälpa och lära, är helt neutral och blir glad av att göra det jag får chansen att göra. Men värkar som att donation är roligt =)
Ditt discordnamn: Alchemy120#0838
Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007
Varför ska just du bli staff? jag söker till en position som staff då jag är en erfaren och kompetent rpare som har rpat på servern under en längre tid, Under tiden som medlem har jag sätt mycket bra och dåliga saker, jag vill ge er i staff teamet en chans att få hjälp och att utveckla min egen kunskap men även andras kunskaper, jag har varit tidigare MA och servervakt under en längre tid, jag fokuserar på att utvecklas inom serverns rp, jag har ett väldigt trevligt bemötande mot alla indevider oavsätt tidigare bettende och ålder, jag i helhet en väldigt trevlig och hjälpsam person, detta vill jag föra in i staff teamet för att bevisa mina kunskap och utvecklas tillsammans med resterande i staff teamet
Anledningen till att jag vill vara RP + Suport Anvs är för att jag vill få en överblick utav servern, alltifrån på servern men även ooc, jag vill hjälpa folk med deras problem och gör det mer en gärna med ett trevligt bemötande. jag vill att alla ska ha chansen att få den hjälp dom vill ha av respektive staff, anledningen till don anvs är nog mest för att jag vill lära mig, jag älskar spel och skulle gärna vilja lära mig scripta, jag skulle även vilja lära mig mer om bilar handling fordon osv. Jag vill satsa på att göra staff arbete och hjälpa servern på alla sätt som möjligt, hade gärna satsat på staff före rp
Kommandons:
/dv du tar bort övergivna bilar som står och tar på serverns utrymme.
/svban (id) (tid) (anledning) en ban för någon som har gjort ett minde reglebrott.
/ban (id) (tid) (anledning) om ngn har begått ett regelbrott som behöver mer återgärde.
/skin (id) du ger en spelare skin till att ändra sin karaktär.
/sv du skriver i servervaktschatt
/sc staffchatt
/freeze (id) du fryser en spelare så du kan få t.ex id
/toggleid , du sätter på så du ser alla spelares id runt omkring dig.
/togglename , du sätter på id samt steamnamn på spelare runt omkring dig.
/who (id) du ser en specifik spelares roller.
/noclip du går in i noclip vilket låter dig specca
/spec (id) du går in i spectatemode på en spelare.
/spec off du stänger av spec och kommer tbx till där du börja.
/bring (id) du tpar en spelare till dig själv
/tpm du tpar till utsatt gps.
/ooc du skriver ut ett meddelande som hela servern ser.
/giveitem (id) (item) (antal) du ger en spelare t.ex ett vapen
/givemoney (id) (antal) du ger en spelare pengar.
/clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam osv.
/setjob (id) (jobbid, t,ex "casion")
kan ngr till men är inte så jätte nödvändigt
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 16:00 - 21:00
Tisdag 14:30 - 21:00
Onsdag 15:15 - 21:00
Torsdag 15:15 - 21:00
Fredag 14:30 - 21:00
Lördag - Söndag
runt 5-6 timmar om dagen.
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan mars 2022 [Ca 1 År]
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit tidigare medlemskaps anvs på servern, är även servervakt i nuläget
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba som vad som, jag är flexibel och skulle inte störa mig på att jobba med något annat en ovan, jag är här för att hjälpa och lära, är helt neutral och blir glad av att göra det jag får chansen att göra. Men värkar som att donation är roligt =)
Senast ändrad: