Accepterad Albionshala | Medlem ansökning - Matteboy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albionshala

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albion Shala

Vad är ditt discord namn? Albin133

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Jamal Abdi. Jamal har alltid varit en person som är väldigt social av sig och alltid snäll och hjälpsam. Men när Jamal blev runt 8 år så började det bli bråk hem i hemmet och Jamal börja bli mindre social och börja bli deppig i skolan. Det här märkte hans lärare och hon märkte även att Jamal var mobbad i skolan utav andra elever. Under den här tiden gick Jamal i 2an. Och med senare tid ville hans lärare ha ett möte med hans föräldrar. Och hon frågade vet ni varför Jamal Abdi är så ledsen och hon sa att hon hade sett Jamal råkat ut för mobbning. Efter mötet när dom hade gått och lagt sig hade Jamals pappa dragit och aldrig kommit tillbaks. Jamal börja hamna i en deppresionen och byte skola. Runt 16 år åldern börja Jamals mamma bli väldigt sjuk och va inne på sjukhuset flertal gånger men doktor visste inte vad det kunde vara med hans mamma. Och en dag hörde jamal en smäll nerifrån, han springer ner och där ser man sin mamma medvetslös. Han ringer 112 och ambulansen hämtar henne. Hon klarade inte sig. Jamal var helt förstörd utan sin mamma och pappa. Aron var tvungen att skaffa jobb och han har alltid varit intresserad i jobbet som polis då hans morfar jobba som det. han var väldigt mycket med sin morfar och lärt sig en hel del.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP med social RP, Jag är här för att ha kul och hålla mig till reglerna och inte förstöra för andra. Genom att inte sitta i OOC, ständigt vara seriös och endast spela enligt reglerna. Rapportera problem ifall de finns några.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär Jag ska inte spela enbart för att vinna, jag ska spela för att det ska vara underhållande för både parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. EX: Combatlog - Du lämnar i ett scenario för att behålla dina grejer, Copbait - Du försöker få polisen efter dig t.ex tutar och kör in i dem Metagamning - Du tar information från twitch elr yt ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har 6 månaders erfarenhet inom rollspel, jag har tidigare spelat på andra rollspel servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har inget mer att berätta, svarar gärna på frågor ifall de finns :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka