Nekad albin23 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? lillösk

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter fayye sultan. han är 23 år gammal. fayye är uppväxt i en förort i stockholm med sin mamma pappa och bror. mamma och pappa hade haft ett tungt alkohol och drog missbruk sen han var liten. fayye hade inte en bra uppväxt och ville helst inte vara hemma för att mamma och pappa bråkade väldigt mycket. därför började han va va ute på sin gård för att vara med vänner. lite senare i livet hamnade han i fel umgänge slutade gå till skolan och började med lätta kriminella saker. tillslut blev det bara tyngre och tyngre saker. skolan gjorde en orosanmälan till soc som fick han att flytta till ett hvb hem där han inte mådde så bra. han har alltid varit intresserad av snabba bilar och motorljud. han vill nu ta tag i sitt liv och kanske börja jobba som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god energi seriöst rollspel och vara aktiv 12-12.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att inte vinna varje scenario utan att man accepterar att förlora på det ibland tex om jag rånar en butik och polisen kommer så accepterar jag det och inte blir sur över de

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja ex RDM- inte döda någon utan anledning, Powergaming- man ska rpa på sina skador och kanske inte flyga runt med bilar på berg o sånt, Vdm- inte använda sina fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenheter tex att man spelar så som det är i verkligheten

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget mer än att jag ör väldigt lugn och social rollspelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka