Nekad albin0808 | Chef-jobb ansökan [Bäckhäst Luxury Cars] [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin0808

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bäckhäst Luxury Cars chef

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? albin7453#5387

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal och fyller 16 detta år.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 3 månader.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tror att jag hade varit en bra chef på Bäckhäst Luxury cars på grund av flera skäl. Jag har enormt bra egenskaper av att leda grupp som jag visat tidigare på Marja-Lisas där jag tidigare vad biträdande chef, jag leder grupp på ett effektivt och bra sätt som visat resultat när jag var biträdande chef på Marja-Lisas. Jag har alltså väldigt bra erfarenheter utav att leda grupp och genom att ha en stark grupp inom arbetet så kommer Bäckhäst Luxury komma väldigt långt. Det som är viktigt för mig är att få höra vad hela gruppen tycker, både positivt feedback men också saker som bör utvecklas så att alla trivs på sitt arbete. Detta anser jag kommer ta Bäckhäst Luxury teamet långt genom att alla ska kunna få påverka deras arbetsplats. Detta kommer ju då leda till att alla kommer trivas på arbetet som är mycket viktigt för mig. Jag har också en grym förmåga på att samarbeta med andra, detta är helt klart en viktig del inom jobbet för att få Bäckhäst att bli starkare samt komma långt. Jag kommer bygga upp ett starkt team på bäckhäst på ett effektivt och bra sätt. På så sätt är jag alltså redo att ta mycket ansvar som krävs för att vara chef. Med min tidigare erfarenhet från Marja-Lisas har jag lärt mig hur jag ska navigera i olika situationer samt hur verksamheten fungerar. Som exempelvis teamledning och projektledning. För att ha ett fortsatt roligt arbete på bäckhäst är jag redo att komma på ideér som event och annat för att mina anställda ska få en god relation med de andra, detta för att bygga upp ett starkt team på Bäckhäst. Sammanfattningsvis är jag extremt taggad och redo på att engagera mig i chef yrket och driva bäckhäst framåt. En positiv arbetsmiljö är det jag värderar och jag anser att nyckeln till framgång är när de anställda trivs på sitt arbete. Jag har verkligen en drivkraft till att ständigt utveckla företaget och när jag ser resultat blir jag extremt motiverad till att fortsätta mitt arbete. Däremot så finns det jobbiga perioder men detta klarar man tillsammans i Bäckhäst team. Jag är 110% redo att ta detta chef yrke för att ständigt utveckla Bäckhäst-teamet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu Erfaren på Bäckhäst Luxury. Däremot så har jag tidigare arbetat som Biträdande chef på Marja-Lisas och därmed lärt mig väldigt mycket av min tidigare chef på Marja-Lisas samt väldigt mycket från min tidigare chef Edvin Bergström. Båda mina tidigare har lärt mig mycket som jag tagit inspiration över. Genom att exempelvis visa hur ett bra sätt på att "styra en grupp" är. Jag har endast jobbat på bilfirmor och är därmed väldigt erfaren inom försäljning och det är anledningen bakom att jag endast valt att jobba på dessa bilfirmor, detta är grundtanken till att jag endast jobbat på Marja-Lisas och Bäckhäst Luxury. De ledarskapsfärdigheter som jag har har hjälpt mig extremt mycket att samarbeta med mina kollegor, detta har i sin tur lett till att vi har uppnått våra gemensamma mål på Bäckhäst. Under dessa arbeten så har jag stött på flera uppgifter, som att exempelvis fatta svåra beslut och lösa problem i olika situationer. Detta har jag härmed lärt mig extremt mycket av och är just nu extremt erfaren inom försäljningsyrket och att driva grupp samt att samarbeta. Jag har också extremt bra erfarenheter inom att kommunicera med alla mina anställda för att få en bättre arbetsmiljö.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne väldigt mycket och engagera mig mycket i detta. På veckodagar så kommer jag vara inne runt eftermiddagar samt kvällar. Under helger är det mycket mer aktivitet. Däremot kommer jag alltid finnas tillgänglig om mina anställda söker efter mig, på discord då. Men det kommer vara extremt mycket aktivitet in game.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, den enda servern jag spelar på är Unive Roleplay.

Har du läst våra Regler? Självklart.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, då en chef redan utsatts, Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka