Accepterad Albin shala | Ban Överklagan [Hope Mikaelson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albin shala

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126028559

Ditt Hex-ID: 1100001457c210f

Vad är din discord tagg? sylle#1098

Vem var det som bannade dig? hope

Hur lång tid var din ban? 30 dagars. 1 Månad alltså.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Så varför jag tror staffsen valde att banna mig var nog eftersom att jag gjorde en/två regelbrott, b.l.a. RDM och Sunt Förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände innan jag blev bannad, så vart det så att jag gick fram till en spelare som gymmade vid Gymmet då. Sen tänkte jag ganska dumt och så slog jag ner spelaren utan anledning vilket är RDM och som inte tillåts. Vet själv att det var ett stort misstag, därefter så loota jag han på hans saker sen så sprang jag iväg. Vilket då är två regelbrott Suntförnuft och RDM, tror senare spelaren gick in i support och visade ett klipp när jag slog honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Så just denna ban är ej felaktig, då det var mitt fel att jag gick fram och valde att slå han därmed också loota han sen dra därifrån. Mest dels utav denna bannen är just mitt fel då, eftersom att jag tänkte dumt den tiden och så ångrar jag att jag gjort denna saken mot en annan spelare. Detta förstör ju RP nivån b.la. också spelarens upplevelse, eftersom att det blir ganska tråkigt att spela RP ifall någon kommer och slår dig medans du gymmar, det går ju inte att röra på sig medans man gymmar. Så det är mitt fel i denna ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans handlar mest om att jag råkat gå fram och slå personer asså missclickat när jag var nära de, men Staffsen/Servervakterna räknade det som RDM eller Sunt Förnuft. Men sakerna jag lärde mig av de två bansen var att jag inte skulle gå runt och slå folk hur som helst eller att jag inte skulle klicka på mus knappen för att slå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sakerna jag hade kunnat göra annorlunda är nog att jag skulle RPa med honom, liksom göra scenarion när vi är mera sociala istället för att jag kommer fram och slår ner honom. Bättre hade det också varit ifall jag tänkte logiskt liksom hade jag gjort detta irl eller inte. Men jag tänkte inte på den tiden just på den händelsen, så jag kunde ha gjort roliga scenarion som är sociala eller så hade jag inte slagit honom överhuvudtaget. Men jag ångrar verkligen vad jag gjorde och ifall jag kommer tillbaka någonsin så kommer jag att RPa just socialt och följa reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Sakerna jag lärt mig är att jag inte ska gå runt och RDMa folk hur som helst, det förstör liksom deras scenarion eller deras RP nivå så t.ex. som om de vore ha ett roligt scenario sen går jag fram dit och slår ner de. Då blir det ju inte lika roligt att RPa, så jag har lärt mig att tänka logiskt så liksom "hade jag gjort detta irl eller inte?", Lärde mig även att det inte blir så roligt för andra parten ifall jag förstör scenariot genom att ge mig själv en fördel så jag slår ner honom medans han gymmar. Men har lärt mig att jag också ska följa reglerna och att alla regelbrott har konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Tillbaka