Nekad Albin P | Ban överklagan | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin P

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881188331/

Ditt Hex-ID: 110000136e429eb

Vad är din discord tagg? sk7hpc#0194

Vem var det som bannade dig? Borenstam

Hur lång tid var din ban? permanent bann

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption inom yrke!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag var krupt inom mitt yrke där jag tog ut weed och en glock ifrån frådet. Jag tog ut grejerna för att jag skulle kunna bli typ kändast bland alla mina vänner men det var bara "roligt" i en dag sedan så kom jag på vad jag hade gjort och ångrade mig stort. Jag tänkte att jag skulle lämna tillbaka grejerna men under denna dag så han jag säga upp mig jag lämnade in alla mina tjänste vapen men glömde weeden och glocken. Jag ångrade mig direkt och tänkte/tänker på mina återgärder skulle bli jag tänkte att ni hade missat det men jag under skattade er jag blev sedan kontaktad via dis och sedan perma ban. Jag ber om ursäkt och detta kmr it att hända igen mvh Albin

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog weed och glock sedan typ 2 veckor senare så kom bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en korekt ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En missclick, En var när jag lämnade i ett senario och en var när jag slog en grabb

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat göra anulunda genom att jag skulle frågat mig själv om detta verkligen var smart och som du kanske såg där uppe så skulle det nog blivit nej. Jag skulle då bara gåt där ifrån och tänkt på om jag verkligen borde jobba kvar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka