Nekad albin jonsson | Ban Överklagan [Vovis_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shownidas

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199634681773/

Ditt Hex-ID: steam:110000163cd8fad

Vad är din discord tagg? P1MPEN

Vem var det som bannade dig? Vovis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-05 215941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom är nog väldigt känsliga angående uttryck om människors hudfärg. jag är allvarlig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag pratade med mina kompisar utanför ett hus. jag går och värmer lite mat irl, kommer tillbaka och är bannad för rasism. troligtvis min lillebrorsa som har snokat runt vid datorn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen i sig är inte felaktig men eftersom det inte var jag som gjorde något så tycker jag den e felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ingen tidigare ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stänga av fivem eller gå till huvudmenyn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer tänka på att inte låta min brorsa komma in i mitt rum oxch förstöra för serverns rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tycker det verkar väldigt skumt att du går och hämtar mat mitt i ett scenario där du dör. Dessutom skriver "du" råka direkt efter. Vet inte om din lillebror skulle gjort det. Oavsätt vad är rasism inte något vi tillåter på servern!

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka