Accepterad Albin.gg | Ban överklagan - Sandberg

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albin.gg

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yosefandersson/

Ditt Hex-ID: 110000141dfc536 (Hex)

Vad är din discord tagg? Maquein#6009

Vem var det som bannade dig? Nyman

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Combatlogging ~Nyman. Återstår: 11 dagar 11 timmar 43 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag trodde att den staffen som banna mig gjorde något misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt en kille hetsar mot oss och vi hetsar tillbaka sen så börjar han slå mig och min kompis så det vi gjorde var att slå han. när vi hade slåt han så skulle jag och min kompis till motelet och efter det så jag att jag skulle sova. efter några timmar så skulle jag joina men då ser jag att jag blev bannad och jag fatta inget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att om du hade läst det jag skrev så kan du fatta att den var felaktig och att det var en felaktig..

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget, tycker mer att den som banna mig ska tänka efter-

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, tycker den var felaktig bann.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka