Nekad RicoNya | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RicoNya

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hgmv-jcbg

Ditt Hex-ID: 1100001548e6104

Vad är din discord tagg? ricothedummy

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: xCLxYKz.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Denna "överklagan" är mer för fatta vad som hänt 320 accepterade min överklagan inatt och är fortfarande bannad ni kan kolla att jag ej gått ingame sen jag fick min överklagan accepterad men jag vet inte då jag inte spelat på ett bra tag och ska spela me ett par vänner och ser att jag är bannad för "moddar" så vet inte riktigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Denna "överklagan" är mer för fatta vad som hänt 320 accepterade min överklagan inatt och är fortfarande bannad ni kan kolla att jag ej gått ingame sen jag fick min överklagan accepterad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna "överklagan" är mer för fatta vad som hänt 320 accepterade min överklagan inatt och är fortfarande bannad ni kan kolla att jag ej gått ingame sen jag fick min överklagan accepterad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tydligen ingen gång men tror 1 gång för power gaming men det står 0

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Denna "överklagan" är mer för fatta vad som hänt 320 accepterade min överklagan inatt och är fortfarande bannad ni kan kolla att jag ej gått ingame sen jag fick min överklagan accepterad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna "överklagan" är mer för fatta vad som hänt 320 accepterade min överklagan inatt och är fortfarande bannad ni kan kolla att jag ej gått ingame sen jag fick min överklagan accepterad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
För göra det lättare så får ni bild på att han godkännt den föra1737439909283.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka