Nekad Albin Bergman | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin Bergman

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Bergman

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2001

Vad heter du på discord? Albin Bergman #1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 13.00 och 23.00 oftast på vardagar.........på helger kan det bli ca 18.00 till 02.00.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på servern i ungefär 9 - 10 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle få bli servervakt så skulle det underlätta extremt mycket eftersom att "rädda" när vi ska återuppliva någon inte alltid fungerar så skulle det vara bra om man kan revivea spelaren manuellt men bara RPa på att man gör HLR. Tror även att vi kan hålla alla troll borta längre om det e fler sjukvårdare som är servervakter så vi kan kicka folk som inte beteer sig bra.
Jag skulle såklart också hålla koll på andra ställen i stan sandy och paleto där det finns folk för att göra spelupplevelsen så bra som möjligt för alla.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag ser väääldigt mycket troll och folk som inte kan RPa bara på denna dagen jag blev sjukvårdare. Jag är även inne ofta på servern så jag kommer kunna ha god koll. Det skulle underlätta i sjukvårdsyrket eftersom att "rädda" i våran F6 meny fungerar inte alltid då e det smidigt att bara återuppliva personen och RPa på att man gör HLR.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kan få sjukhuset att vara säkrare eftersom att det är där jag jobbar men även hålla gatorna säker om jag patrullerar. Jag kommer även åka runt mycket med ambulansen vilket betyder att jag kommer ha bra koll.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är snart 20 år och mogen jag vet hur man RPar på ett bra sätt och jag kan ta hand om folk som inte sköter sig. Även för att det alltid behövs fler mogna servervakter som folk ska respektera.

Varför vill du bli servervakt? Jag söker till servervakt just av den anledningen jag skrev i "Vad skulle du göra om du blir servervakter?" det skulle underlätta inom yrket och att man träffar på extremt mycket troll vilket jag även gjort på bara 1 dag i sjukvårdaryrket. Då kommer jag kunna kicka eller banna dem direkt istället för att skriva /help eller /report.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har hyfsad koll men jag är lättlärd så jag lär mig kommandon snabbt som jag behöver använda.

Är du whitelistad på serven? Ja och jag jobbar hos sjukvården.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka