albertbmw98
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 4 Augusti 1998
Vad heter du på discord? albertbmw98
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 9
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 8
Hur ofta kommer du vara inne? måndag till söndag
Vad heter du? albert coli
Hur gammal är du? 24
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? jag ska bli anställd för är ofta online och har spelat och det fattas räddningtjänts är social och sammararbetare.
Varför ska du bli brandman? för brinner att hjälpa människort och ha det säkert i stan.
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? ja utbildat som räddningstjänst
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radidisciplin är samtal från sos och folk som ringer in man ska lyssna p¨å dem och hjälpa
Du får larm om brand, vad gör du då? gör mig klart för att åka direkt på platsen
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? det första säkra blockera vägen visa att de är krock sen kollar om bilarna inte börjar brinna och försöka kolla om det finns kvar personer i bilen.
Har du några andra frågor? hoppas på en möte
Vad heter du på discord? albertbmw98
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 8
Hur ofta kommer du vara inne? måndag till söndag
Vad heter du? albert coli
Hur gammal är du? 24
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? jag ska bli anställd för är ofta online och har spelat och det fattas räddningtjänts är social och sammararbetare.
Varför ska du bli brandman? för brinner att hjälpa människort och ha det säkert i stan.
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? ja utbildat som räddningstjänst
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radidisciplin är samtal från sos och folk som ringer in man ska lyssna p¨å dem och hjälpa
Du får larm om brand, vad gör du då? gör mig klart för att åka direkt på platsen
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? det första säkra blockera vägen visa att de är krock sen kollar om bilarna inte börjar brinna och försöka kolla om det finns kvar personer i bilen.
Har du några andra frågor? hoppas på en möte