Inaktuell albertbmw98 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albertbmw98

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ALBERT COLI

Ditt discordnamn: albertbmw98

Ange ditt födelsedatum 4 Augusti 1998

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill utveckla serverns community till en roligare plats att vara på och utveckla serverns rp genom att /kick folk som inte kan bete sig samt att jag kommer specca runt mycket på servern och minska lallet på servern och hjälpa folk som söker hjälp i support eller som skriver /report så kommer jag alltid vara snabb och svara på det då jag kommer vara väldigt aktiv som staff och hjälpa alla som behöver hjälp på servern med olika saker och alltid ta ett staff ärende före rp då folk behöver hjälp med olika saker. Jag vill också bli staff för jag tycker det är roligt och hjälpa folk och se att dom blir glada när dom får hjälp i ett supportärende och jag kommer vara väldigt väldigt aktiv i support och hjälpa folk med det dom behöver hjälp med inom rp om dom ej vet saker och ting och alltid svara på pm och inte vara otrevlig mot folk är man det blir det tråkigt för alla. Just nu är jag wl men jag vill steppa upp ett snäpp och bli support och hjälp när någon behöver hjälp både ingame och i discorden då jag alltid kommer vara aktiv i support och ingame på reports och inte bara sitta i dc för skoj skull och ta supportsamtal och hjälpa då jag tycker att det är roligt att hjälpa folk som behöver hjälp och om dom får den hjälpen som ber om så blir man själv glad av att ha hjälpt dom! Jag vill också bli staff på Unive för att jag tycker att det är ett roligt arbete som Support så nu är jag wl men jag vill levla upp en nivå och bli support! Det som också får mig och ansöka till staff är att jag har varit staff på flera servrar och då Unive är just nu den bästa servern enligt mig och med många roliga spelare så tänker jag att jag vill bli en del av staff teamet och hjälpa folk när folk vill ha hjälp eller behöver hjälp!!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag till Söndag

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? lite

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är beredd och jobba vart som helst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka