Accepterad Albert Svensson | Ansökan till Servervakt [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
18
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? thewanheda

Vad är ditt Hex:ID 1100001095b7fce

Ange ditt födelsedatum 9 December 1996

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar som systemutvecklare på vardagarna men men brukar spela(rpa) på nån timme kvällarna och en stor del av helgen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen början av juli 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger. https://gyazo.com/8d7bfb458fc88aab11c4b140c4287525

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är som namnet säger att vara vakt över serven, det vill säga att hålla server ren från folk som bryter mot regler. Att jag till exempel ska kunna kicka/banna personer som lallar eller rdmar/vdmar och gör saker som man inte borde under rp. Servern ska vara ren från den typen av människor och staff kan inte åtgärda allt utan en servervakt ska kunna hjälpa till med de små grejerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har tidigare varit en SV och blev av med det efter en rensning. Därefter tog jag paus från FIVE-M pga varit borta med jobb(utomlands). Nu är jag tillbaka och vill bidra mer till servern. Under min tid på unive har jag sett många människor som bryter mot reglerna och inte har en bra rp och jag har inte kunnat gör något åt det för att behålla rp på hög nivå, därför söker jag till SV igen för att kunna bidra mer med något för att hjälpa server bli bättre. Till exempel när jag jobbar på sjukvården så är det alltid folk som stör sig och hoppar runt i salen där man behandlar patienter. Jag vill kunna göra något åt den typen av spelare för att förbättra serverns RP nivå

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder kommands som till exempel revive när man har dött bara för att man inte orkar bli tagen till sjukhuset eller om man är hungrig så gör man revive istället för att gå äta. Jag har sett flera som ressar efter en scenario bara för att man inte orkar vänta på sjukvården vilket är fel och jätte dålig rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka