Nekad albert bergström | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albert bergström

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Emilio234893429/

Ditt Hex-ID: steam:110000147d929e0

Vad är din discord tagg? kroniz82

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-16 202220.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev precis bannad för aimbot, och jag måste säga att jag blev riktigt förvånad. Jag har aldrig använt några fusk, varken aimbot eller något annat, och det känns sjukt tråkigt att bli avstängd från en server jag verkligen gillar att spela på. Jag vet att det kanske såg lite misstänkt ut i nåt läge, särskilt om man kollar snabbt via spectate eller klipp, men jag har lagt ner mycket tid på att bli bra och sätta skotten. Det är synd om det tolkas som fusk när man bara har en bra dag ingame. Jag respekterar självklart att staff har ett jobb att göra, men jag tror verkligen att det här var ett misstag. Jag har haft kul på Unive, försökt följa reglerna och spela RP som man ska därför känns det extra surt att åka ut för något jag inte gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte gå in på unive men såg att jag blivit bannad för aimbot det konstiga är att jag inte ens var inne och spelade då jag hade kört ett annat spel innan och när jag sen skulle gå in på unive så var jag bannad jag har aldrig använt aimbot eller något fusk jag spelar alltid rent och har lagt ner mycket tid på servern det känns bara sjukt orättvist att bli bannad för nåt jag inte gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban
jag blev bannad för aimbot men jag har aldrig använt något fusk
det konstiga är att jag inte ens var inne på unive när det hände
jag spelade ett annat spel och när jag kom tillbaka och försökte logga in så stod det att jag var bannad

jag vet inte vad som fått det att se ut som aimbot men jag fuskar inte och har aldrig gjort det
jag har alltid kört rent och försökt följa reglerna på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att ha tjuvkopplat bilar och inte rpat på skador, och jag förstår varför det är fel. och varje gång har jag försökt lära mig av mina misstag. Tidigare bans har fått mig att förstå hur viktigt det är att följa serverns regler och verkligen spela RP på rätt sätt, särskilt när det gäller saker som skador och tjuvkoppla bilar. Jag jobbar aktivt på att förbättra mitt spel och mitt RP så att jag inte gör samma fel igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har aldrig fuskat och spelade helt normalt. Det finns inget jag kunde ha gjort annorlunda eftersom jag bara spelade som jag alltid gör. Det känns orättvist att bli anklagad för något jag inte gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ta er tid.

Senast ändrad:
"Jag skulle verkligen uppskatta om jag kan få se när jag påstås ha använt aimbot, eftersom jag inte har fått något klipp eller något bevis alls."

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka