Nekad Albe | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198301511575/

Ditt Hex-ID: 11000011456ff97

Vad är din discord tagg? Albinpalbin eller Albe

Vem var det som bannade dig? melle

Bild på banmeddelande: IMG_0413.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte följde reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var jätte många på bilfirman Och jag tog en gripen man och sprang iväg med han och sen så blev jag bannad av en staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att dom bannade mig förlänge tyckte jag och tycker dom skulle ha kunnat gett mig kick eller 1 dagars ban eller gett mig en vaning!.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad två gånger innan första så vet jag inte vrf jag blev bannad men andra gånger så tog jag en gripen man.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kunnat bara ta det lungt och inte ta den och inte gjort det jag gjorde!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig och kommer aldrig mer göra om det och bryta någon regel inom servern!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka