- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198301511575/
Ditt Hex-ID: steam:11000011456ff97
Vad är din discord tagg? Albinpalbin eller Albe
Vem var det som bannade dig? melle
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog upp en fånge framför en polis
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt och va vid bil firman när dewt va super många poliser där och då¨ tog jag upp en fånge och sprang iväg
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gorde fel men tycker inte att jag ska bli bannad i 5 dagar för det
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger nu första vet jag inte vad jag gorde men andra gången vet jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja gå iväg från platsen och inte bry mig
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kmr inte göra om det
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000011456ff97
Vad är din discord tagg? Albinpalbin eller Albe
Vem var det som bannade dig? melle
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog upp en fånge framför en polis
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt och va vid bil firman när dewt va super många poliser där och då¨ tog jag upp en fånge och sprang iväg
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gorde fel men tycker inte att jag ska bli bannad i 5 dagar för det
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger nu första vet jag inte vad jag gorde men andra gången vet jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja gå iväg från platsen och inte bry mig
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kmr inte göra om det
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Senast ändrad: