Inaktuell Albazi_1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaia554L

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Zaia

Vad heter du på discord? AZ.1#9999

Ange ditt födelsedatum 10 November 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo, vad får mig till att ansöka till medlemskaps ansvarig är att det finns massa med individer som vill börja på Unive Roleplay och då ansöker till medlem! När då denna människa har gått igenom denna process så kommer dem att ju välja att ansöka till medlem! När man är icke medlem så är man i ett begränsat läge som kallas för passive mode. (Man kan ej slå, man kan ej bli slagen heller, man kan ej jobba på olika yrken) Alltså, det jag vill komma fram till är att det är en massa folk som vill börja på Unive och ansöker till medlem! Om jag blir MA så har jag då permissionen att kunna då godkänna, och neka deras ansökningar. Ibland behöver dem utveckla en viss punkt, Någon gång så har dem gjort en plagiat ansökan (alltså att de har kopierat en annan människas ansökan till deras) Detta leder då direkt till nekat svar då denna individ har inte lagt tid på den.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo, varför ni ska välja mig för att jag är mogen, jag är 100% driven, jag lägger mycket tid på servern, jag är ALDRIG korrupt. Jag skulle aldrig då ge ut roller till mina kompisar då detta räknas som korruption. Det finns mycket jag kommer hålla reda på! Frågorna ska vara utvecklade, jag ska kunna förstå att dem vill verkligen bli medlemmar på Unive under deras ansökan. Man kan t.ex. ej skriva 5 meningar och hoppas att han blir godkänd, det finns kanske några MAs som faktiskt inte bryr sig, men det gör jag. Jag bryr mig verkligen om denna server otroligt mycket, det kan finnas lallare som kommer hit och vill bara ha dessa förmåner att kunna slå för att bara lalla, förstöra rpn, Jag ansöker också till MA för att hjälpa alla staffs som behöver ta hand om andra ansökningarna. Kommer att lägga mycket tid på att läsa ansökningar och ta deras muntliga ansökan, Jag väljer då att göra den ansökan eftersom att jag vill senare bli staff, pga denna nya regel som innebär att man måste först bli MA och då senare kunna ansöka till staff! Men att vara MA är också lite att vara staff! Jag tror också att om man är MA så kan man banna/ kicka folk. Detta är en sak jag tror behövs ifall någon gör regelbrott osv. Jag är väldigt aktiv och effektiv och jobbar snabbt och bra!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jo, hur jag ska bemöta dem är en viktig sak för mig då att vara trevlig, snäll, kunna respektera när dem inte kan t.ex. en fråga då dem är kanske ny till rpn, Jag kommer att vara trevlig så dem känner att dem är välkomna och verkligen blir intresserade av att bli medlemmar med så trevliga staffs, servervakter, Medlemskaps Ansvariga, och andra individer som har viktiga roller på servern. Det är viktigt att alla håller god ton så att dem får en bra dag och har en bra framtid i sin rp på Unive Roleplay. Det kommer vara en ära att kunna få ha chansen att bli Medlemskaps Ansvatrig då jag har rpat nu på Unive i 1 år. Också att man ska vara lugn, inte stressa, och se till så att individen får prata till punkt.!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, att kunna bli medlem på Unive räcker inte med att man skriver 3 meningar och hoppas på att en trevlig MA godkänner, Aldrig att det händer hos mig. Jag skulle gärna göra det men det finns lallare som bara är här för att förstöra. Ska man vara medlem så ska man ha en mening i sin ansökan då man förklarar varför. Jag tycker att det borde bli högre krav på att bli medlem, för att tex jag rpar seriöst och vill att andra också gör det så att det blir 0% Lall 100% seriös RP. Att vara medlem på Unive betyder mycket då man är en del av communityn och har mycket att göra på servern. Dem kanske är intresserad av att köpa krim för att då kunna rpa som Kriminell. När man har medlems rollen så kan man göra allt på servern som alla andra gör och som är kul. T.E.X att hitta ett jobb till exempel Falck osv. Att vara medlem för mig på Unive Roleplay är en absolut ära.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man verkligen är här för att vara med och förändra RPn.
- Att man följer reglerna.
- Att det ska bli lite hårdare med ansökningarna och att man inte bara godkänner så där bara.
- Att man verkligen ska skriva i sin ansökan dem varför bli medlem på just Unive.
- Att man ska ha ett mål med sitt RPande, tex att vilja bli polis, eller ett yrke som den individen vill vara.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vad jag har för ansvar gäller för mig att ha aktivitet, att vara effektiv, kunna göra mitt jobb bra och verkligen visa att jag vill vara Medlemskaps Ansvarig och läsa ansökningarna utförligt så att inget blir fel!

Hur ser din aktivitetet ut? Hur ser din aktivitetet ut? På dagarna brukar jag va ute med kompisar och spela fotboll eller bara hänga, annars brukar jag titta på film med min familj. Men de mesta brukar jag spela Unive, Unive har faktiskt också lärt mig väldigt mycket. Jag är lärt mig mycket lagar/balkar. Vad man får och inte göra. På skoldagar brukar jag också spela fotboll med kompisarna på rasten. Fotboll, Unive, musik och vänner och familj. Dagligen spelar jag unive med det kan komma tighta dagar som jag inte kan spela på. TEX på söndagar från 17-19 är jag i kyrkan. Jag har fotbolls träningar på måndagar 18.15-19.45 Tack!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka