Accepterad albasha01 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albasha01

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199278086120/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e8c57e8

Vad är din discord tagg? albasha01#0104

Vem var det som bannade dig? T4rget

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: bannen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bannen var år 2022 och anledningen till att staff valde att banna mig var för att jag gick in i servern och sköt allihopa och lallade runt vilket jag vet och förstår nu är absolut oacceptabelt. År 2022 så var jag ung och dum och tänkte inte mig för vilket jag ångrar idag då jag verkligen gillar att spela på eran server och har försökt att bli unbannad flera gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i servern och sköt folk runtomkring mig samt betedde mig på ett sätt man inte ska göra. Jag bröt mot reglerna och var oseriös. Detta var flera år sedan så har inte minnet exakt och kan inte beskriva detaljerat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag står upp för det, jag ångrar det och kommer inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 1 gång tidigare och det var också 2022 och då lurade jag någon med bilhandel. Jag har tagit lärdom efter denna bannen och kommer att ta min roll seriöst då jag vill fortsätta med bilhandel och kommer inte att lura någon framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag har blivit bannad 1 gång tidigare och det var också 2022 och då lurade jag någon med bilhandel. Jag har tagit lärdom efter denna bannen och kommer att ta min roll seriöst då jag vill fortsätta med bilhandel och kommer inte att lura någon framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har fått lärdom efter denna bannen och mitt beteende från 2022 kommer inte att upprepas, jag har läst om reglerna ni har noggrant och kommer att bidra med bra energi i eran server. Jag försöker inte att skylla ifrån att jag var ung men jag har lärt mig från mina misstag och nu är jag mogen och förstår mina fel. Hoppas verkligen ni tar mig seriöst även efter allting jag har gjort, ni kommer inte att ångra er då jag kommer att göra mitt bästa för att bidra till en bättre miljö i denna servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Han har blivit accepterad på sin förra banöverklagan men t4arget glömde unbanna han från discorden,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka