Nekad Albanen23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830719733/

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? albanen27

Vem var det som bannade dig? klakesko

Bild på banmeddelande: 85309-41e4acfdf5745ebd28c0cbf310b67070.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bytte server. Det var ett stort fel ifrån min sida. Jag bör inte gjort så men gjorde så nu och fick konsekvenser på det, har nu varit bannad riktigt länge och hunnit lära mig under tiden. Jag visste inte att det var att man fick en klakesko ban för att man bytte server men spelar ingen roll vad man får för slags ban bör jag aldrig ha bytt till den server. Självklart ledde det till en ban som jag har nu. Jag hoppas ni förlåter mig och samtycker att jag ska få kunna spela på unive igen som förr. Hade gärna velat spola tillbaka tiden och gjort annorlunda i dagsläget för jag gjorde fel då men jag kommer inte göra fel framöver det lovar jag men som sagt alla gör misstag och där var de jag som begick ett misstag men har lärt mig och kommer inte göra om det. Det var väldigt idiotiskt av mig och har lärt mig och kommer inte göra om de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var rätt så kaos den dagen alla skjöt vilt hit och dit. Jag blev bannad för clogg och trodde det var slutet för mig, sedan så bytte mina vänner som jag skapat genom unive och några som jag är vänner med irl bytte till trippys server men som nu spelar på unive. Jag har så dåligt samvete och har ångest över detta då jag inte har något att göra om dagarna. Istället för att agera på vad mina vänner gör och vad som händer runt omkring bör jag ha gjort det rätta alltså ha stannat kvar här och visat mig lojal så hade det inte varit så som det är nu men det har redan hänt och jag har lärt mig och bättrat mig. Jag har varit en typ av problemspelare om man kollar min historik sammanlagt men hade några perioder där ja skötte mig men det räknas inte, svär på heder o samvete att sköta mitt rpande och vara en felfri spelare då jag lärt mig alla regler och kan rp mycket bättre nu än innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då det var jag som gjorde fel genom att byta server. Hoppas verkligen ni har tillit till att jag ska visa mig lojal framöver, vill bara få chansen att få spela på unive igen och vara en felfri spelare som jag bara kan. Detta misstag har jag inte begått förr, framöver kommer detta inte ske igen, det lovar jag. Istället för att visa min lojalitet som jag har idag så valde jag att byta till den andra servern som inte alls var lika bra som Unive och kommer aldrig bli men det ledde till att jag än idag är bannad ifrån Unive och så har jag inte något och göra om mina dagar här hemma. Som sagt alla gör misstag och denna gång var det jag som gjorde ett grovt fel vilket jag inte kommer att upprepa igen, det menar jag och ifall ni ger mig chansen till att få rpa på Unive igen som en icke problemspelare så ska jag bevisa för er att jag har förändrats och att jag inte kommer upprepa detta fel i min framtida RP. Jag har verkligen lärt mig och förlåt verkligen att detta ska ej upprepas ifrån min sida igen och det menar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för tre c-loggs men på den första så var jag ny på servern och kunde inte reglerna. Jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil inför ögonen på ägaren och för fearrp. En gång så har jag blivit bannad för lall, för att jag bar mask på sjukan. Och sen var min senaste Combat logg den dagen de blev kaos på servern . Jag har absolut tagit lärdom utav alla dessa bans och lovar med all ärlighet att det ej ska upprepas framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat ha tålamod då jag blev bannad för clogg först, alltså väntat med min ban och lära mig av felet istället för att stressa och agera på grupptryck, alltså vad mina vänner gör. Jag hade istället kunnat göra en överklagan och lära mig utav det jag gjorde istället för att byta till den servern där jag inte alls var aktiv på men ändå. Jag cloggade och sedan bytte server vilket var fel men det ska inte hända igen, det lovar jag. Framöver kommer jag alltid följa och lyda alla regler och inte göra om samma misstag och vara en felfri spelare som bidrar till mycket gott. Ifall det sker någon storm igen så ska jag istället för att byta server ska jag reflektera och se vad som kommer och ske och tänka långsiktigt och se ifall det är värt vilket det inte var då men hade inte alls detta tänk och denna kunskap jag har idag. Men nu så har jag det och hoppas verkligen ni litar på mig för jag ska verkligen aldrig upprepa detta. Jag ville bara att det skulle gå snabbt och därför valde jag att göra fel men det ska ej upprepas igen och jag ber verkligen om förlåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag verkligen gjort. Jag har lärt mig att jag inte ska agera på grupptryck alltså på vad mina vänner gör och istället tänka på vad som är bäst för mig. Jag har också lärt mig att tänka långsiktigt och se ifall det är värt att göra så vilket det inte var och kommer aldrig vara men framöver kommer jag att göra det och inte bara göra saker utan att ha ett konsekvenstänk vilket jag har idag men ska alltid tänka på vad som kommer att hända efter och detta kommer att leda till att det aldrig händer igen. Ifall jag blir unbannad och återfår den bästa spelkänslan som Unive har så svär jag på heder och samvete att vara en felfri spelare. Min historik är inte så bra men ska vara en felfri spelare och göra mycket gott för servern, det går inte att debattera med Unive för det är alltid Unive som kommer att kvarstå levandes och kommer som alltid att ha en så bra RP och jag varr vara med och bidra till den fantastiska Rpmiljön ni har och lovar er att jag ska följa och lyda alla regler och inte bryta mot någon alls regel som jag gjort förr. Jag vill bara komma tillbaka och återfå de minnen som jag haft på Unive och skapa desto mer fina minnen här på denna underbara server vilket jag vill göra o kommer alltid att vela göra och hoppas på att jag får chansen till att göra det och ifall jag får chansen så ska jag ta vara på den och inte svika er men istället göra er stolta och bevisa för er att jag lärt mig och att jag verkligen förändrats på ett bra sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka