Inaktuell albanen0662 | Beslut Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albanen0662

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
3
Ditt discord namn: albanen0662

Ditt Hex-ID: 110000116c7f585

Vad för typ av beslut gäller det? grov powergaming 8 dagar ban och 1 krim varning /grön spelare

Vem/vilka tog beslutet? redbull_02167

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att beslutet togs för att de såg ut som jag körde upp på berget med medveten

Hur är beslutet felaktigt? grejen är att jag skulle kunna erkänna denna scenario kunde ha kunnat utvecklas mycket mer på båda sidorna tex blir jag skjuten mitt på motorvägen så mitt däck får punka och bilen svänger vänster automatiskt mot berget de är en grej dirket jag inte kunde kontrollera. Men grejen är att jag fortsätter köra sakta upp mot berget då jag hade en suv som klarar kör upp på berget sen körde jag dirket ner när jag hade chansen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://limewire.com/d/EKRhU#DnlJa2fpL8 vet inte hur jag ska skicka bevis klipet men ni kan säkert kolla ban bevis/klippet

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

viste inte hur jag skickade bevis video annars kan ni kontakta mig pm eller ladda ner video jag skickade upp till er

Tar bort din Krim varning, den ska ha gått ut nu bara botten som är lite knas. Din ban får du överklaga i en ban överklagan.

Sätter denna som inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka