Nekad .Albanen | Ansökan till Servervakt [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Albanen

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lorian

Vad heter du på discord? albanen__

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 4 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är inte mer värd än någon vanlig medlem. en servervakt är samma sak som en medlem, fast med lite perms. Servervakters uppgift är att om man ser någon som inte följer reglerna så ska man ta återgärder, tillexempel kicka den personen för att varna den eller svbanna om hen bara lallar. Jag ska hålla koll på rpn samtidigt som jag själv rpar. Vi servervakter är som staffsens hjälpredor. Ser vi något regelbrott som är grovt så rapporterar vi in det så staffsen kan förlänga bannen. Vi servervakter finns för att hålla koll på rpn medans vi rpar, vi finns också här för att underlätta för staffsen och hjälpa serverns rp att bli bättre.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill göra Rpn mycket roligare men också dempa ner allt "lallande". Jag vill Höja min RP så den når stjärnorna. Och hjälpa folk i olika senarion och jag kommer även åka runt i bil och kolla till lite vart som om något händer eller bara för att. Jag kommer vara väldigt vaksam och bestämmd och vilja bli vän med flera andra och lära känna andra servervakter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Finns många olika sätt att abusa som servervakt tex att banna utan anledning. Revva när man blivigt skjuten. banna för att vinna senario. revva för att vinna senario. Om man tex kickar nån på torget för att man bråkar med dem och ska vara dryg att kicka dem även fast dem ej gjort fel kan också vara ett sätt att abusa. man kan dv bilar som ska stå där och sendan skyla på att den despawna för att tex inte sin fiende ska kunna ta sig där ifrån.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka