Nekad .Albanen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Albanen

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? albanen__

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag planerar att ansöka som medlemsansvarig. Jag vill hjälpa andra att upptäcka Unive som en server med högkvalitativ rollspelnivå. Genom detta uppdrag vill jag lära mig mer om servern och guida andra medlemmar. Min aktivitet som medlemsansvarig kommer vara hög, då jag spenderar mest tid vid datorn när jag är hemma. Jag kommer noggrant övervaka forumansökningar, utvärdera dem och ge möjlighet till medlemskap för att spela och utforska de olika jobben på servern. Jag skulle inte ha lika roligt på servern utan medlemskap, eftersom man inte har tillgång till intressanta jobb som kriminell eller polis, som är både lärorika och underhållande. Alla börjar som nybörjare, men de måste åtminstone förstå grundläggande rollspelskoncept innan de ansöker om medlemskap.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara mycket aktiv på forumet och kolla ansökningar jag kommer också ha mycket koll på vilka som väntar på medlem intervjuer och så kommer jag finnas där för att ta en ansökning. Jag vet hur man pratar med folk och hur man bemöter folk. Jag klarar av att ta kretik, kretik kommer inte vara nånting som påverkar hur jag jobbar som medlemansvarig. Jag är en ganska mogen person skulle jag säga jag kan bete mig men ibland så kan de spåra ur lite med mig så blir de lite lalligt men jag tycker faktiskt de är okej men om jag nu blir medlemansvarig så ska jag tänka på att vara seriös extra mycket då jag vill de folket bra förhoppningar om servern så de kommer många spelare som har kul och rp:ar. Ni ska välja mig för att jag är väldigt trevlig som person jag är snäll och rolig, hjälper alltid folk med glädje och försöker alltid göra allt till det bästa så att alla kan vara glada och jag med. Jag kommer även göra så att bara dom som kan skjöta reglerna och rpar bra och inte lallar bli medlemmar och inte dom som skjöter det kommer jag bara neka för det vill vi inte ha på Unive. Jag vill även jobba som något och hjälpa till folk så jobben på swevawe kan bli enklare osv. Jag vill göra så att swevawe får bättre medlemmar och allt sånt. Och om det inte finns någon som kan ta intervjuer så ska jag alltid försöka och göra mitt bästa för att kunna ta intervjuerna med dom så dom kan bli medlemmar fortare och sedan rpa på bra. Jag skulle kollat forumet väldigt väldigt mycket och det vill jag kunna bevisa så att ni kan tro på mig att jag kan göra det för att jag är väldigt aktiv i dc och kan ta intervjuer mycket i dc osv och sen kan jag även gå in i forumet och neka / godkänna och göra mitt jobb

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta medlemmarna och andra folk med respekt och bra ton, Jag är den perfekta personen till detta jag är en lugn person som bemöter alla med respekt och har alltid en bra ton när jag snackar, När jag tar intervju med andra folk så lallar jag inte eller nått liknande utan jag tar det väldigt seriöst och de ska vara bra på reglerna innan de blir medlem på servern. Vi ska inte ta in folk som inte kan regler på servern då de förstör rpn de ska kunna reglerna innan bli medlem på servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, påverkan är att man kan göra mycket fler saker både ingame och på dc och även på forumet. Men om man ska vara medlem på unive tycker jag att man ska bevisa att man förtjänar det och att man ska följa alla regler som är på unive för annars om man inte förler reglerna på unive så kommer det tas återgärder och om inte den personen har lärt sig efter den återgärden så tycker jag att den personen kan sticka från detta communityt på en gång för den personen tillhör då inte unive roleplay. Om man är medlem på unive så ska man följa reglerna och göra en rolig rp för alla. Man ska inte åka runt och göra regelbrott och lalla med andra för skojs skull utan på unive så är det väldigt strikt med reglerna. Om man är medlem ska man kunna alla regler och man ska även tänka på vad man gör ingame. Om man inte sköter sig så kommer man få konsekvenser och förminskar t.ex sin chans att bli staff på unive för om man t.ex blir bannad så tappas förtroendet för en. men om man ska göra och följa alla regler ordentligt och håller en bra rp nivå då så blir det inga konsekvenser och får ett bra förtroende.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jo dem krav jag anser man ska ha är att man
1. ska veta vad man vill med sin karaktär t.ex inte gå runt och slå folk
2. Man är mogen nog för att kunna vara medlem på unive
3. inte använda rasism

Sen så kommer jag fråga lite kortfattat om sin karaktär t.ex vad den heter, hur gammal, lite om barndomen och sådana saker och fråga vad dem har för mål med att vara medlem på unive.
Sen kommer jag fråga om vad social rp är.
Kommer fråga om alla grundregler så hen kan alla
Här kommer reglerna
SOCIAL RP
RDM
VDM
NLR
POWERGAMING
SUNT FÖRNUFT
FEAR RP
META GAMING
COMBAT LOGGING
COPBAIT
Jag kommer även göra lite tester ingame t.ex att dem ska krocka in i en vägg sen ska dem rpa på skador och sådana saker och se hur dem rpar och sådana saker. Jag kommer behandla likadant jag kommer inte priotera mina vänner först utan jag kommer priotera alla likadant för jag tycker att alla är lika mycket värda. Jag kommer ta in dem som jag tycker förtjänar en chans här på unive och bidra med en bra rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ag kommer mest ha ansvar över medlemmarna på servern och kollar att de följer reglerna till 100% och att de inte bryter mot någon regel och inte har dålig rp nivå de är medlemmar på servern för en anledning för att de ska vara en förebild för andra spelare som icke medlemmarna.

Hur ser din aktivitetet ut? 4 timmar varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka