ALB The Pinne | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Albin IRL

Vad heter du på discord? På discord heter jag ColdFire#6969

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag får tyvärr inte spela på vardagar just nu men det kommer nog lösa sig snart men helger får jag spela från 09:00 till 21:30 på lov är det samma sak men hela veckan jag få spela på fredagar med då kan jag börja spela kl 15:00 och får spela till 21:30 ibland kan jag spela lite på vardagar.

Berätta om dig själv Ja Jag heter Albin och jag har en sjukdom som herter ADHD men den drabbar ej mig mycket. jag är vldigt snäll och trevlig mot alla och bli sällan arg höjer bara min röst när det är nödvendigt. jag brinner för FiveM och eran server och vill hjälpa till att hålla koll så rp nivån är så hör som möjligt. jag har en katt, hund och en ödla har inte så många vänner så jag sitte mest inne och spelar på sommaren.

Vad skulle du göra om du blir staff? Ja vad skulle jag göra om jag blev staff jag skulle väll nästan rpa som vanligt och vara i noclip lite då och då så jag kan hålla koll på hela serven men det är viktigt att Fråga först innan jag bannar ifall jag inte hinne fråga innan kommer jag göra det på dc så dom kanske kan förklara sig och kanske få unbann på plats om det då var en felaktig bann för alla måste få säga vad såm händ då vi bara kommer och ser halva senariot, då vet vi inte vad som händer så vi vet inte vad som igäntligen har hänt därför måste man fråga. jag kommer ta klipp på varje bann då dom kanske vill se ett clip på det och så vi har bevis. så jag skulle typ rpa som vanligt.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i typ 2 månader och en av dom som polis och i kåren ser man mycket regelbrott som man bara vill få stopp på top som powergaming och meta ja mycket. men hat snart 700 timmar på vår fina unive.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? vad får mig att vilja bli support det är att jag vill hjälpa servern att växa och få en bättre rp nivå då jag tycer att den är piss på vissa ställen typ inom kårn typ hur många i sverige rymmer från polsen när dom har plåten och allt suntförnufft redan där jusst nu är det rätt tråkigt att jobba för alla bara smiter undan och jag vill få stopp på allt dehär regelbrotten och med hjälp av mig kommer vi kunna göra detta mycket snabbare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att göra server till en roligare plat för mig och alla andra, en roligare plats att spela på jag kommer vara sträng och snabb om något händer. ingt ska kunna g fel när jag är på plats te.x om dom pratar ooc mycket får dom bann om det bara är lite blit det en kick om jag ser en mon Clare snubbe blir det kick på han om han inte lyssnar på mig när han ska byta kläder. jag kan inte många kommando men jag kommer lära mig dom efter tiden.(jag kommer först få doms sida så det inte blir falska banns)

Har du några tidigare erfarenheter? jag kan några komandon och har ägt en server innan men det gick inte bra för den så stängde ner den igen men jag har varit en server ägare så kan näsan alla komandon men glömt några.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja som sagt har jag goda kunskaper inom staff arbete då jag ägt en server men hr glömt några komandon kan några iallafal.

/kick (id) är för att kicka en person.
/sqlunban är att du unbannar en person.
/announce - är när du skriver ett viktigt meddelande i chatten som alla kan se.
/noclip är när man man flyger runt så man kan spectatea folk.
/v (vilken bil) är när du spawnar fram den bil som man väljer.
/tpm är när du teleportar dig till den chekpointen du satt ut.
/setjob (id) (jobbet) när du ger en spelare ett jobb.
/revive (id) är när du återupplivar någon.
/sqlbanhistory är att man kan kolla vad anledningen var till bannen och vem det var som banna hen.
/sqbanoffline du bannar en som är offline.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag lär mig väldigt snabbt och lätt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar bara på unive bästa servern

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja som sagt jag har ADHD. sen har jag inget mer. Tack för jag har fått skriva en ansökan.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka