Nekad OfficalBenim | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0000

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: liam000023

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Men nu har jag mer tid över nu när det närmar sig sommaren men det e kallt ute och man vill va inne å gibba och då har jag gått om tid förutom att jag går i skolan. Varför jag ska bli staff är för att jag kommer va en driven staff och jag kommer ha mycket tid att göra staff arbete jag kan nästan hur alla kommands fungerar osv . Jag tror det kommer vara väldigt roligt att vara staff och hjälpa servern att få så hög rp som bara mylligt. Jag är även en väldigt rättvis person och säger till att alla får de åtgärder som de behöver och hatar folk som är korrupta dom är duma i huvudet rent ut sagt. Om du väljer att ta in mig i staff teamet en gång så kommer du få en väldigt o partisk och pålitlig staff i teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är polis rpn lite så där och krim rpn har blivit bättre och dom flesta tycker det e roligare att spela igen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ta hårdare åtgärder på poliser som gör tjänste fel plus hårdare åtgärder mot fear rp som sker rätt ofta.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt enligt mig är när du inte är partisk vilket är bland det värsta jag vet sen t,ex du sitter support med några som behöver hjälp dom börjar skrika och har en hög ton då är det viktigt för dig att inte följa med å skrika utan att du mutar dom till dom har lugnat ner sig så att du inte börja skrika tillbaka sen är det också väldigt viktigt att du hör båda sidorna av scenariot innan du bestämmer dig för åtgärderna.. Sen är det väldigt viktigt att när du har fått staff rollen att du sköter sig till punkt och pricka för att om du gör regel brott så förtjänar du inte staff rollen sen när man har fått helper rollen ska man ha huvudet utåt och vara en förebild för alla som är inne och rpar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska vara så aktiv jag bara kan efter skolan då kan jag spela till ungefär klockan 23.00 sen e det läggdags så det blir rätt så många timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? I cirka 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit staff tidigare så jag kan alla commands och sånt och de flesta grunderna inom staff arbete

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej tar vad som helst men helst de som är i kryssade

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka