aLaxBorren420 | Chef-jobb ansökan [Smokey] [Marja-Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaxBorren420

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Frank

Vad heter du på discord? LaxBorren#3890

Hur gammal är du? 2006-07-20 / 16 År

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har haft en lång historia med Unive, Jag började spelar Tidigt 2021 när det fortfarande var snö ute, men slutade på unive då jag vill öka min RP som kriminell på en annan server för sedan komma tillbaka till Unive som en väll utvecklad Kriminell men det tog ett tag att komma tillbaks innan jag kände min beredd att köra som kriminell på Unive så jag hade runt 700-850 timmar på FiveM när jag kom tillbaka, Jag blev kriminell med några kompisar men slutade efter ett tag då jag tappade känslen för FiveM men sedan kom tillbaka som polis, jag fortsatte med min RP och kom nu upp till 1,170 timmar totalt på FiveM men några hundra timmar på Unive

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Så det jag tänker med att utveckla marja-lisa är effektivitet och samarbeten med kunder samt kollegot, Systemet och den aktuella statusen av maja lisa är helt okej men kan såklart utvecklas till en högre nivå. Det finns många tillfällen varje dag på marja-lisa där det t.ex. inte är öppet eller tiden för att få köpa en bil eller liknande tar absort lång tid. En annan sak jag har märkt hos arbetarna på Marja-lisa är att deras kommunikation med kunder är nästan helt otagbar. Allt Detta vill jag utveckla hos dem arbetarna på marja-lisa så att effiktiviten ska vara så högt som möjlight. Jag har själv jobbat som chef och arbetare på olika bilfirmor förutt och jag vet en del om hur Jobbet kan och skall skötas. Jag som chef kommer såklart vara öppen för att låta vem hälst få en chans till att jobba hos oss samt kommer jag hålla koll på alla anställda så att dem kan sitt jobb och sköta det som ska ordentligt utan problem, Jag kommer även vara öppen för frågar och problem inom jobbet som kommer sköta inom så snabb tid som möjligt. Korruption, Korruption är en av dem sakerna jag avskyr mest inom vilket område som hälst (Staff team, jobb, ooc osv), jag kommer hålla koll på inkomsten samt dem bilarna som säljs för att lösa ut ett system för att få bort all typ av korruption inom Marja lisa detta kan menas med att kommer skafaf mig ett bra och snabbt sätt för att lyckas eliminera all typ av korruption inom marja-lisa för att vi ska kunna komma fram i utveckling och lyckas bättre som ett företag. Jag som chef kommer att försöka hålla företaget som sagt väldigt aktivt och hålla i sådan Event osv för att kyckas få upp chansen att folk går till Marja-lisas istället för någon annan Bilfirma (Saken är om jag ej lyckas med detta gör det att Företaget kommer gå ner enorm mycket i utveckling som företag och det enda som händer är att vi förlorar pengar och värde till företaget)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Själv har jag jobbat som Chef samt anställd på flertal olika Bilfirmor, Har jobbat som Mekonom Samt Autoexperten och Bennys, Jag just nu jobbar som Polis så jag har erfarenheter med att prata och diskutera med kunder och andra som kanske är svåra med att prata med. Jag kan ofta vara med i alla diskutioner som kan göra att RP nivån ofta höjs vid ett specielt område osv. Jag vill säga själv att jag är ganska lätt lärd och förstår många samt även hatar Kurroption som gör att om jag inser att någon säljer bilar osv med aldedes för lågt pris som oftast är ett tecken på korruption kommer dem bli borttagna på direkten antagligen Ingame eller möjligvis OOC om personen ej svarar IG eller vägra diskutera. Som sagt vid fråga innan så har jag tid att spendera för att lära dem sämre RParna med att utveckla sin RP och lyckas ha en full konvesation med kunder, jag vill göra något liknande med denna bilfirma när den startar för den ska få ett bra reputataion som får mer kunder att kommma ditt som i sitt fall gör att Bilfirman kommer frammåt i Utveckling. Jag vill även säga att jag är bra med att hålla event osv som jag har gjort på tidigare servrar och nästan varje gång har varit en success eller bättre

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag i flertal timmar och ingenting kommer i min väg, Jag har hållt ett stabilt spel schema i flertal år som gör att jag har en bra balans mellan Spela och Riktiga Livet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 100% år polis just nu men jag orkar inte riktigt med det så vill testa lyckas bli chef på en ny bilfirma

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Negativt

Har du läst våra Regler? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka