Nekad Alaska | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alaska

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valle

Vad är ditt discord namn? Alaska

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Alaska Alaska är 28 år gammal och nyligen flyttat till unive för en Fresh start. Alaska kommer från en familj med mycket pengar men ingen omtanke. Alaska är väldigt olycklig att bo me sin familj då de enda dem tänker på är sig själva. Alaska har alltid blivit hatad av alla då de anser att Alaska också är rik men så är de inte han har själv fått jobba för sina pengar och försörja sig själv de ända positiva är att han har lyckats fixa kontakter me folk. En dag bestämde Alaska sig för att flytta från sin familj så då valde han Unive. Han valde unive då han såg många möjligheter för han och verkligen staden av succés Alaska är intresserad av att bli en business man och äga företag han ska först jobba sig framåt men målet är att äga företag och hjälpa alla som inte har de bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra me till servern är mycket dvs jag rp:ar på en hög nivå och är väldigt ofta aktiv så fort man har möjlighet liksom jag vill bidra till roliga scenario samt välplanerade scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid vinner alla scenario man ska förstå att de inte möjligt vinna allt och att alla i scenariot ska ha kul blir du tagen av motparten så ska man följa de dem säger då man blir kidnappad

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag har spelat väldigt ofta innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Rp:ar seriöst och några har sakt att unive är seriöst så hört gott om er så ser fram emot att rpa här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka