Nekad Alaska | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alaska

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? valle

Vad är ditt discord namn? Alaska

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alaska alaska. Han är uppvuxen och född i Sverige men både hans mamma och pappa har flytt från kosovo. När Alaskas föräldrar kom till Sverige så blev dem placerade i ett område där det bodde mycket nykomlingar från olika länder runt i världen. Mycket av folket som bodde i det här området håll på med kriminella saker. Så när Alaska växte upp så tvingades han leva i den miljön och det ledde till att Alaska själv började hålla på med kriminella saker. Alaska har inget jobb och lever just nu på A-Kassan han har ingen bil eller någonstans att bo för han har inte tillräckligt med pengar för det just nu. Men denna stad har fått Alaska att komma på bättringsvägen iallafall men det kan fortfarande förekomma att han tar droger eller gör något kriminellt för att få pengar för att överleva. Men Alaska vill själv ta sig ur det här livet och leva ett normalt liv och skaffa ett bra betalt jobb, men han skulle även vilja skaffa tjej kanske till och med familj. Alaska är en glad och hjälpsam person som vill allas bästa och hans eget bästa men kan även ha sina dåliga dagar och då kan det kriminella förekomma som ett lugnade för han. Eftersom Alaska vill allas bästa så försöker han behandla alla med respekt men om han känner att han blir behandlad orättvist eller inte med respekt så behandlar han personen likadant som han blir behandlad. Alaska är en pratglad men även högljud person som gillar att hänga i centrum och med vänner. Alaska gillar att kolla på basket hemma på tv med sin pappa när han inte är ute i centrum med grabbarna eller andra vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med är roliga scenarios och väldigt seriöst rollspel, jag vill bidra me massa rån möjligheter för andra och roliga
scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna ha en förlust och inte alltid tro man själv ska vinna scenariot, göra de roligt för de andra som e inblandat i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna tex powergaming att du hoppar me bilen från ett berg och krockar men sen fortsätter istället för att roll spela att du har skadat dig liksom ha lite sund förnuft , samma gäller för regeln copbait man ska ha sund förnuft för de ingen som kör utanför polishuset och gasar så dem ska jaga en man ska inte försöka få polisen att jaga en

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenheter inom rollspel har spelat fivem ett bra tag nu och ta de på full allvar då de inte är lönt att spela fivem annars.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört fivem ett bra tag nu har hört gott rykte om unive och ser fram emot att rpa i unive har flertal vänner som kör här och de vill jag också göra. Spelar just nu inte på någon annan server så de blir perfekt lägga all tid i unive istället

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka