Dubbelpost AlanGrzelak2009 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlanGrzelak2009

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
217
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan grzelak

Ditt discordnamn: egyalanex2009

Ange ditt födelsedatum 14 october 2009

Varför ska just du bli staff?Jag vill vara staff för att jag brinner för att skapa en positiv och ordnad miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Jag är ansvarsfull och gillar att hjälpa till när det behövs. Jag tror på att vara ett stöd för andra och lösa problem snabbt och effektivt. Jag har också förmågan att hålla lugnet i stressiga situationer och att agera med rättvisa och empati. Jag vill vara en del av teamet och bidra till en bra atmosfär där alla kan trivas

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Av min spelar upplevelse så finns det fortfarande lite problem som jag är redo att samarbeta med andra staffs att lösa, det är allt från buggar till regelbrott som begås. Och jag är redo att hjälpa alla inom områden. Och att det tar längre tid i reports nu mera lite senare på kvällarna så kan det ta väldigt lång tid att få hjälp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?
Jag tycker att det finns några saker som fortfarande kan förbättras på Unive, baserat på min upplevelse som spelare. Ett stort område är buggar och tekniska problem som ibland påverkar upplevelsen negativt. Jag är också medveten om att det finns regelbrott som begås och jag är helt redo att samarbeta med övriga staff-teamet för att lösa dessa problem och se till att alla följer reglerna på ett rättvist sätt.

En annan sak som jag märkt är att det kan ta längre tid att få hjälp i reports, särskilt senare på kvällarna, vilket gör att vissa problem inte blir lösta så snabbt som de borde. Jag vill vara med och bidra till att vi kan snabba upp den processen och se till att alla spelare får rätt stöd och hjälp när de behöver det.

Jag är verkligen redo att hjälpa till inom dessa områden och arbeta tillsammans med teamet för att skapa en bättre upplevelse för alla."

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt?
Att agera professionellt i en staff-roll innebär att vara ansvarstagande, respektfull och rättvis i alla situationer. Kommunikation är en viktig del av detta; att vara tydlig och vänlig, både i samtal med spelare och kollegor, är avgörande. Som staff-medlem är det också viktigt att vara objektiv och rättvis – att behandla alla lika och fatta beslut baserat på fakta snarare än känslor eller personliga åsikter.

Att ta ansvar är centralt i en staff-roll, det handlar om att följa regler och vara en förebild för andra spelare. Det innebär också att vara pålitlig och att vara närvarande när det behövs, samt att lösa problem snabbt och effektivt. Tålamod och förståelse är också viktiga egenskaper – att kunna hantera svåra situationer med lugn och ge andra utrymme att uttrycka sina åsikter är en del av att vara professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Asså jag tycker att jag redan från början ska balansera de två sidorna så jag inte jobbar för mycket med rp i början och blir trött på det senare. Så jag tänker att jag hittar en bra balans redan från början så att jag alltid har samma arbetskraft den tiden jag är staff.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive kanske 3-4månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inte i unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom?
Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är beredd att arbeta inom vilket område som jag blir tilldelad och kommer försöka mitt bästa med det området.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka