Ej Antagen AlanGrzelak2009 | Ansökan till Servervakt [borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlanGrzelak2009

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
215
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad heter du på discord? egyalanex2009

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001669c76dd

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag unive: 16:00-22:00
Tisdag unive: 17:00-23:00
Onsdag unive: 16:00-22:00
Torsdag unive: 16:00-24:00
Fredag unive: 16:00-cirka hela natten tills typ 05:00
Lördag unive: 10:00-14:00 sen på kvällen 17:00-nästa morgon
Söndag unive: typ hela dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2023 men blev medlem och krim 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har varit bannad i kanske 7 gånger under dessa 2 år + en p ban

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. vet ejj om jag är blacklistad til den som tar den ansökan. Servervakts uppgift är att hålla koll på spelarna och rpn omkring sig, exempel hålla koll rpn på sjukhuset, en servervakt har som uppgift att underlätta för staffs som har viktigare saker för sig, som att kicka och banna folk som begår regelbrott eller gör fel. kicka de som lallar o nt kan bete sig

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive då jag spelar Unive väldigt mycket och i rätt så många scenarion känns det skönt att ha perms till att t.ex kicka eller sv banna någon. Tillexempel ifall någon tar min och min kolegas bil någonstans och staffs inte har tid. Jag känner att jag hade passat väldigt bra som servervakt! Jag tycker även att det är bra att det är rätt så många med servervakt perms villket underlättar det för staffs somsagt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja så Korruption är när Man Använder sina Befogenheter för Sitt eget Bästa, Som tex att jag Kickar en Grabb bara för att han är Jobbig eler Ogillad, Det är Korruption sen även om jag svbannar någon utan att bifoga Bevis.

Nekad.

Anledning: Du har fått indragen servervakt mer än 2 gånger. Vilket innebär att du ej uppfyller kraven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka