Antagen AlanGrzelak2009 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlanGrzelak2009

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
217
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad heter du på discord? egyalanex2009

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att ansöka till MA var att jag ser många folk som klagar på att det tar lång tid att ta sin medlems intervju så det är en av sakerna. ja skulle villja att det kommer mer spelare i unive och hjälpa folk som måste ha hjälp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är en väldigt glad person som tar saker på allvar samtidigt. Jag tar ansvar och ser till så att servern blir till en tryggare samt roligare plats.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med respekt, öppenhet och tålamod. Det spelar ingen roll om personen är helt ny eller har varit med länge alla förtjänar att bli lyssnade på och bemötta på ett schysst sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag som medlemskaps ansvarig stärker sammanhållningen, tryggheten på servern, samt ser till att alla medlemmar trivs och följer reglerna. och ser till att alla medlemmar känner sig välkomna och bekväma.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla regler och ha en bra och seriös karaktär samt kunna varenda regel för o kunna skippa att bli bannad och behöva hoppa sup osv. ha respekt till alla även om det är exp någon dom krigat emot .

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som medlemskap ansvarig skulle speca samt ta reports, holla koll så att alla holler sig till reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? 16:00-22:00 Tisdag unive: 17:00-23:00 Onsdag unive: 16:00-22:00 Torsdag unive: 16:00-24:00 Fredag unive: 16:00-cirka hela natten tills typ 05:00 Lördag unive: 10:00-14:00 sen på kvällen 17:00-nästa morgon Söndag unive: typ hela dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det

shortlist

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka