Accepterad Aladdin | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aladdin

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Användarnamn: Aladdin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379643069/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Aladdin

Vad är din discord tagg? Aladdin#1337

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för f

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör min bil för och från ingen stanns få jag ett skott på mitt däck så jag skrapr bilen mot kanten då tar jag fram min pistol och då glider en bli upp jag håller pistolen mot han och han motmig jag böjar skjuta och då dödar jag han och sen kommer hans kompis och skjuter ner mig. Jag ligger död och går på toa och när jag kommer tillbaka så är jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker hela senariot gick helt rätt men ksk såg bs fårn anna vinkel ksk med dsyck elller något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. spmmade report
jag var död och så skulle någon ta mig till skjukan och kör mig på en voi och så får båda banna för fail rp
råkade prata occ tordde inte jag pratade ig men så gjorde jag de och fick ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Faktiskt inte de jag tycker är fel att någon skjuter mitt däck från ingen stans men men man får väll bara ta de

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa aldrig åka själv bara såt på torget

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka