Nekad AL-FADJI | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL-FADJI

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199060420870

Vad är ditt namn i verkligheten? william Kucier

Vad är ditt discord namn? ALI G#7488

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2003

Berätta om din karaktär. mina karaktär är en person som har det svårt i samhället och vill göra bra ifrån sig men slutar senare med olagliga saker och oftast mycket problem med polisen. han heter al- fadji.

Varför ska just du bli whitelistad? kommer bidra till att hjälpa nya och bidra comunityn med positiv energin. och jag kan alla regler och allt basic innom rp eftersom jag har kört innan och är mogen och har kontroll över mitt språk och betenede emot andra personer

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill bli whitelistad på denna servern pga att det är den ända servern som jag har testat som är bra och skulle vara med i coomunityn

Hur hittade du Unive? jag hittade genom fiveM server search om man säger så

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att vara seriös men ändå kunna ha roligt samt spela med kompisar samt lära känna nya människor som tycker om att spela samma spel/server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu nej, men brukade köra mycket på betongen men nu är den nere har jag för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka