Nekad Akmed AL | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akmed AL

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? akmed

Vad är ditt discord namn? nisse8714

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Berätta om din karaktär. hej jag heter akmed al och jag är 15 år jag har afrikanska föräldrar och jag bor i sverige. jag är svart/brun jag har afro hår ibland eller dreads jag bor i rinkeby och gillar kyckling och lion bar. jag gillar att spela fotboll och fortnite och chilla me boysen i stan. jag som karaktär jag är bra själv säker jag står upp mott mig själv jag är moddig jag är stark jag är mäktig. jag gillar rolplay servrar för de känns som riktigta livet och jag vill jag gillar göra drivebys. jag gillar köra snabbt så aina tar akmed ibland och då han blir i fängelse akmed gillar göra mat FUFU tillexempel elle dolma . '

Akmed gillar inte aina så mycket för han blir tagen så mycket av dom och då börjar han stressa och pissar på sig ibland men de bara vi två som vet😉

Vad kan du bidra med till serverns RP? Akmed kommer chilla och råna banker köra bil och sjuta om de behövs och följa reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag rånar en bank tillexempel då kan jag inte bara ta alla pengar och taga här ifrån och låta brodern bli tagen av snuten vi måsta splita på pengarna och båda måste ta sig ut tillsammans

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, typ RDM att man inte kan gå fram och liksom döda nån utan andleding, VDM att jag kan inte döda nån med mitt fordon, FAIL RP fail rp liksom om nån riktar en pistol ska jag va rädd och sånt liksom som riktiga livet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag jag har spelat olika server min main server är trappin nyc men vill köra nån annan svensk server och som är lite mer seriös RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? neaj jag tyckte era frågor va tillräckligt bra. Tack!

Nekad.
Anledning: Du får ej rollspela som ditt riktiga jag och därför inte heta samma namn som ditt namn i verkligheten. Du behöver även utveckla vad du kan bidra till serverns RP bortsett från att råna och skjuta. Ge ett annat exempel på motpartens vinst i ett scenario där motparten inte är din vän, ex. varför ska polisen kunna vinna scenariot?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka