Accepterad akyouknow | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
Ditt discord namn: akyouknow

Ditt Hex-ID: 110000150d0dbf2

Vad för typ av beslut gäller det? Permanent avstängning samt indragen krim roll

Vem/vilka tog beslutet? v8an

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs efterpå grund av klippet som såg ut som att jag riktade snabbt på en staff som va i noclip. Klippet ser skevt ut, och därför kan det ha gett intrycket av att jag fuskat, även fast jag inte gjort det. Jag förstår att staff måste agera när något ser misstänkt ut, men jag vill förtydliga att jag aldrig använt fusk och att PC checken jag också blivit pc checkat. Jag vill också förtydliga att för mig så riktade jag på samma spelare hela tiden och har fått höra från vissa att det kan ha varit d sync samt att det inte ens går att locka på staffs.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är fel för att jag aldrig har använt fusk, och detta stärks även av att min PC check inte visade någonting alls. Det som syns i klippet är inte ett bevis på fusk men ett missförstånd där spelet eller perspektivet gör att det ser ut som en onaturlig rörelse. (Fått höra att detta hänt extremt många andra och flesta staffs vet om detta problemet) Jag hade ingen modifikation inget program inget som kan ge mig en fördel. Därför anser jag att beslutet är fel då det inte finns något faktiskt bevis på att jag fuskat dessutom visas deta genom PC check. Jag har också fått höra från andra spelare att five guard tar klipp när någon lockar så ifall det är så kan ni även kolla foveguard eller till och med kolla skottloggs och se att jag knappast skjuter över huvud taget då ja tycker inte det är kult.

”Att ta bort fusket från sina filer gör inte så det försvinner helt” Har jag också fått höra från andra spelare så det är helt omöjligt att jag fuskat med tanke på att pc checken gjordes direkt efter scenariot.

Jag har aldrig någonsin haft fusk på min data eller fuskat på Unive samt använt något som kan ha gett mig någon slags fördel. Hoppas verkligen att ni tror på mig och har ni några slags fråger är det bara att ställa dem är redo att svara på vad som helst.

Jag har aldrig varit misstänkt för fusk tidigare heller dessutom är jag hemskt dålig på att skjuta på spel. Jag har begått misstag tidigare men har ej blivit bannad på ungefär 1 år. Som sagt följer jag alla serverns regler och mitt ändamål är att ha kul på Unive med andra och inte förstöra upplevelsen för någon.

Tycker inte riktigt heller att jag verkligen fick chansen att prata med staffsen ordentligt utan dem hade ett klipp och gick enbart på det och bannade mig direkt. Det sista jag fick höra innan jag blev kickad från support var "Jag väljer att p banna dig för fusk" och det var det fick "chansen" att förklara med känns inte riktigt som att någon lysnade på mig för annars tror jag inte jag hade varit här och skrivit en överklagan. Har frågat en massa och det som skedde på klippet har skett en massa andra har jag fått höra och är riktigt ledsen över att ha blivit av med min kriminell roll och inte får RPa på servern jag RPat på sen 2022 när jag är en grön spelare och inte gjort något fel.

Jag var sammarbetsvillig under hela processen då jag visste att jag inte hade gjort något fel men staffs valde ändå att banna mig. Detta har förstört min RP upplevelse helt! Jag har missat så mycket och brukar RPa på Unive under min fri tid. Att ta detta förhastade beslut var väldigt tragiskt för mig som bara är här för att ha kul. Alla bevis riktar mot att jag är en oskyldig spelare förstår inte ens varför jag har blivit placerad i denna sits.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har tyvärr inga egna bevis att bifoga. Anledningen är att jag inte visste att scenariot skulle gå till ett ärende om fusk så jag hade inga skäl att spela in eller spara klipp på scenariot. Om jag hade vetat i förväg att detta skulle hände hade jag såklart klippat allt. Det enda jag kan visa till är att min PC check inte visade någonting vilket visat att jag inte hade något fuskprogram eller otillåtet filer. Dessutom delade jag skärm till staffen momo och han gick igenom hela min data och hittade inget då heller.

Viktigt tillägg: ‼️NI FÅR GÄRNA GÖRA OVÄNTADE PC CHECKS PÅ MIG NÄR NI ÄN VILL HAR ALDRIG HAFT FUSK OCH KOMMER ALDRIG INFÖRSKAFFA DET‼️

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka