Accepterad Akyaz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akyaz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Natthaphol Suphap

Vad är ditt discord namn? Charyl#2643

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn heter Nathan Jonkies han har flyttat från Skåne Län till Unive stad. Han har en älskad familjemedlem, med en bror som bor i staden som heter Joe Jonkies och sina föräldrar som älskar honom väldigt mycket. Nathan var ganska populär medans han växte upp och hade många vänner. Nathan är 26 år gammal. Nathan är en bilentusiast, hans dröm när han var liten var att han skulle bli en Rally Racer. Nathan är alltid på bra och glatt humör . Han brukar sprida glädje och kärlek. Nu är Nathans mål att få ett väl betalande jobb och bli en bra medborgare till kommunen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska kunna hålla framförallt min rp på topp nivå och följa alla server regler i Unive och ej bidra till den negativa rp:n inom servern. Jag ska också se till att jag får ett bra och roligt jobb så alla kan få hjälp. Jag vill bara positivt med servern och inget negativt. Jag har märkt alla flesta har tråkig rp på servern, som till exempel många kör bara runt i bilar hela, hela tiden och går på regeln suntförnuft. Man ska hålla rp:n så realistiskt som möjligt och det är det jag ska bidra med serverns rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kidnappning: Om man ska kunna bli kidnappad så mande man har haft ett scenario tidigare. Det kan vara t.ex ett tjafs man har haft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 700 timmar på RedM (Red Dead Redemption 2 Roleplay)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en snäll och rättvis person som vill ha roligt och vill hjälpa andra också ha roligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka