Accepterad AKryte | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKryte

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880443379/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? AKryte#0642

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Hej , min karaktär handlar mycket om kriminalitet som att beckna lite hasisch (droger) men han vill också lära känna folk och beckna tillsammans liksom han gillar att dela med sig allt han har faktiskt. Karaktären heter Abdulleh som är 22 år gammal och försöker tjäna pengar genom att beckna, Abdullehs föräldrar brukar oftast gå ut med sandaler och en durag som hans farsa hade då och Abdulleh tyckte det var häftigt att ha en sån och därflr har han fått mesta dels av hans fars utseende och han har levt det väldigt fattigt och abdulleh kommer från en kriminellt bakgrund för att han har då krigat sen han var 5 år gammal och har haft en skottsäker väst som skyddade honom sedan liv. Abdulleh brukar gå ut i stan med en tabbe (gun) och om någon testar honom då han laddar tabben och vissar vad han går för. Abdulleh fick padla kanot från Somalia till Sverige och han bodde under en grotta med massor med smuts på golvet. Hans mamma och pappa dog av överdos, men lämnade abdulleh att ta sig ur från Somalia till Sverige genom en båt som hans far ägde en liten båt och det var den abdulleh använde då till Sverige när han anlede då till Sverige så har han haft svårt att hitta ett hem och mat men han jagade när han var liten så han har experience så han klarade sig i vilda skogen. Abdulleh har pablo escobar som en idol och nu sträver efter att bli the king of drugs och att mesta dels ha allianser med alla gäng för att sedan bli stora i servern. Vi får hoppas att Abdulleh lyckas för att göra hans föräldrar stolta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra mycket eftersom att jag har kört Unturned och CSGO man kan säga att jag har väldigt stor experince över hur RP funkar har däremot varit admin i dom båda spelen och jag tror att jag kan bidra och hjälpa servern stort liksom men nu kan jag reglerna om servern så kan bidra mycket om jag kommer in.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom att jag är väldigt rolig och kan försöka göra andras dag bätte genom att försöka få dom att skratta med mig och få lära känna mig. Jag däremot försöka bidra saker i servern och försöka göra det stort .

Hur hittade du Unive? En vän rekommenderade den till mig som sa att det är väldigt nice och rolig server så jag vill checka in.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är som abdullehs liksom att jag vill försöka äga allt i servern bland annat droger, cannabis och få allianser med alla i servern för att senare bli en stor gäng liksom men alla kommer inte vara delta våra allianser bara dom som vågar men mina mål är också att försöka vara rolig och seriös när jag spelar RP eftersom att det är viktigt att veta vad man egentligen ska göra i en RP. Ja så vi får se hur det blir :)..

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ja, att bidra så mycket jag bara kan och få lära känna nya folk genom nätet och däremot att vilja hjälpa andra att har roligt och försöka snacka med varandra liksom och att bara ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Faktiskt inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka