Akkgs
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? leo
Vad är ditt discord namn? akkgs
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yasin mohammed
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Dålig uppväxt kriminell förredetta drogmissbrukare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yasin växte upp i ett dåligt klimat där han sköt personer och gjorde tog droger han hamna i fängelse då slutade han med droger.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och bra minnes stunder. Och ha roligt med personer på servern.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska skappa en mer realistisk spelupplevelse Det innebär att man följer serverns regler.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och de vart en bann men ja överklagade
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm Vehicle Deathmatch att man inte ska köra överpersoner om de dör. Powergaming rp är att man inte ska t.ex säga till sin kompis vart man är i servern.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är rolig ibland vet inte vad ja ska skriva
Vad är ditt discord namn? akkgs
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yasin mohammed
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Dålig uppväxt kriminell förredetta drogmissbrukare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yasin växte upp i ett dåligt klimat där han sköt personer och gjorde tog droger han hamna i fängelse då slutade han med droger.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och bra minnes stunder. Och ha roligt med personer på servern.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska skappa en mer realistisk spelupplevelse Det innebär att man följer serverns regler.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och de vart en bann men ja överklagade
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm Vehicle Deathmatch att man inte ska köra överpersoner om de dör. Powergaming rp är att man inte ska t.ex säga till sin kompis vart man är i servern.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är rolig ibland vet inte vad ja ska skriva