Nekad akke/axel björnsson | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
27
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AKKEBAKKE/

Ditt Hex-ID: 110000148b25ff4

Vad är din discord tagg? AKKE#4838

Vem var det som bannade dig? Berzin1345 / Chimcher

Bild på banmeddelande: awdaawd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag pittade in i en grabb i väggen med en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hämtade upp min polare på sjukan sen kom det fram en till och hetsade, jag väljer att åka efter han och han kör hem mot sitt hus och åker in jag tänker åka efter men han pittar på mig så jag åker i i ett träd sen när han gör det så pittade jag tillbaka han i väggen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig för jag pittade killen in i en vägg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming för jag inte skrev /me när jag plockade en kille i 6 timmar sen bannad för powergaming för jag inte rpa på skador, sen är det en powergaming innan som var felaktig, sen krim utan krim felaktig, lall 1 timme, suntförnuft 1 dag sen suntförnuft 12 dar det var när jag började på severn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte pittat utan skulle kunna åkt ifrån eller stannat o snacklat me han än att pitta eller att rapportera in till staffs. Ska inte begå regelbrott bara för motparten gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda bilar för pitta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka