Accepterad akke/axel björnsson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
27
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AKKEBAKKE/

Ditt Hex-ID: 110000148b25ff4

Vad är din discord tagg? AKKE#4838

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: sds.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att jag hoppar ut tar min polare och hoppar in i bilen och åker till sjukan, utan att skriva typ /me lägger bak

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en skottlossning och jag dödar personen som skjöt honom som jag tog till sjukan, jag hoppar ut tar min grabb och åker iväg utan att skriva typ /me lägger bak i bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men tycker att jag borde få en till chans då jag inte begår så mycket regelbrott utan har 8 bans och följer reglerna. Ska inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. länge sedan när jag börja var det sutförnuft, mask på torget och powergaming och senaste bannen tror jag var powergaming fast blev unbannad för den för den var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunnat skriva /me öppnar dörr och lägger in och rpa me /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att skriva /me när jag ska ta personer och köra till sjukan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka