Accepterad akke/axel björnsson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
27
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AKKEBAKKE/

Ditt Hex-ID: 110000148b25ff4

Vad är din discord tagg? AKKE#4838

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: adawdadada.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag krockade låg upp och ner var tyst när jag låg upp och ner sen när mina polare vänta tillbaka o vände över mig sa jag aj sen åkte jag iväg, så tror flr att jag inte rpa när ingen var nära och inte skrev /me. Ska inet ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Killen i bilen soma jag åkte efter var min polare jag åkte efter han för att han hade snott min bil tidigare ochj kört detn i vattnet, så min karaktär var arg och jagade honom och sen voltade jag och då låg jag ara tyst utan /me.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde felet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste va 1 eller 2 dagar sen som varade i 6 timmar och det var för jag inte skrev /Me lägger bak kropp när jag bärde o körde bil. Sen var det typ 6 andra 2 felaktiga som var längre än 3 månader sedan som var suntförnuft, och emoteabuse lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha rpar med min röst och skriva /me medvetslös eller annat för att få det till en bra rp. Alltså rpa på skadorna ordäntligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att använda /me lite oftare och rpa på skador bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka