akhiii
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol chef
Vad heter du IRL? Antonio
Vad heter du på discord? unibet1337
Hur gammal är du? 19 Januari 2004
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat sen 2021 men Kom tillbaks nygligen
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer få igång domstolen och kunna ha bra secnarion och få aktivitet på yrket kommer itne kunna va aktiv 24/7 komemr ha sepcila kläder som man har i verkligen osvidarre kommer
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ganska mycket erfarenheter inom yrket har varit på mycket domstol irl försvarare tilttalade tolk åklagarre målsägande målsägangdebiträde tolk för målägangde vittne nämdeman nämdeman jursitdommare protokollförare nämdeman
Hur ofta kommer du vara inne? komemr minst va inne 5h om dagen på helgerna mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart har altid spealt och komemr altid spela här
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej abslout inte
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Antonio
Vad heter du på discord? unibet1337
Hur gammal är du? 19 Januari 2004
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat sen 2021 men Kom tillbaks nygligen
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer få igång domstolen och kunna ha bra secnarion och få aktivitet på yrket kommer itne kunna va aktiv 24/7 komemr ha sepcila kläder som man har i verkligen osvidarre kommer
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ganska mycket erfarenheter inom yrket har varit på mycket domstol irl försvarare tilttalade tolk åklagarre målsägande målsägangdebiträde tolk för målägangde vittne nämdeman nämdeman jursitdommare protokollförare nämdeman
Hur ofta kommer du vara inne? komemr minst va inne 5h om dagen på helgerna mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart har altid spealt och komemr altid spela här
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej abslout inte
Har du läst våra Regler? Ja