Inaktuell Thatlittleguy | Chef-jobb ansökan [domstolen] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thatlittleguy

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unives Domstol

Vad heter du i verkligheten? Arn

Vad heter du på discord? arngaming607

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört på Multistaden sen så körde jag på Unive 2021, 2023, 2024 så har jag kört lite till ifrån men ändå ganska länge.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja, Jag har varit Advokatbyrå-chef på flera andra servrar samt så har jag varit Advokat samt Domstol här och har väldigt mycket erfarenheter ifall man frågar mig du jag pluggar lag & rätt samt så är jag väldigt lagintresserad.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer exempelvis ta massvis med intervjuer och göra grejer för att bygga upp jobbet och få det så aktivt som möjligt så att alla kan ha kul med välutvecklad rp där man faktiskt kan dra till Domstolen Och Åklagare efter man blir anklagad för något samt så kommer jag göra följande steg som bifogas under för att det ska bli så aktivt som möjligt. 1. Kolla igenom vad som behövs fixas med yrket/jobbet innan man kan anställa folk. 2. Ta upp det som behövs fixas till staffs och lägga in de som förslag. 3. Anställa personer och hoppas på att allt som behövs fixas gör det. 4. Ta och ta utbildningar och träningar med de 3 anställda som kommer vara sen höja upp de så de kan ta intervjuer ifall de e moga nog för det. 5. Låta de ta intervjuer sen så utbilda de som blir anställda sen så får de börja jobba medans vissa tar intervjuer då och då. 5. Öppna domstolen för allmänheten som byggnad men även vid domstolsevenemang

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Enligt mig ja men det är eran bedömning.

Kommer jobba mellan 5,3/6-24 timmar per dag ifall jag blir chef.

Eran bedömning ifall det räcker.

Har du läst våra Regler? Absolut

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka