Nekad akhiesuperstar | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akhiesuperstar

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emir

Vad är ditt discord namn? abdullahq23123131

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah och han är väldigt snäll och gillar att bada och har en stor passion för det samtidigt som han vill bli en laglig polis och fånga tjuvar och göra samhället bättre eftersom han hatar kriminella avskum. Han är hård och bestämd och han har velat bli polis sedan han har varit liten. Sedan barn har han älskat att spelat fotboll och det fick han av sin gambianska pappa eftersom han var fotbollstjärna när han var mindre. Han framtidsplaner är att sätta dit så många kriminella så att stan rensas upp helt och att inga brott sker i unive staden. Om hans mål ej blir uppfyllt kommer han bli väldigt ledsen. Efteråt vill han gå i pansion och leva som en kung i somaliens västkust med hans släkt med massor av pengar och provosion från alla kriminella han har fångat. Hans bakrund är från gambia och somalien.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att framför allt bidra med rolig rp eftersom min karaktär kommer att sticka ut från alla andra tråkiga karaktärer genom att jag kommer prata med en speciell röst medan jag värkar väldigt hård och bestämd. Jag kommer också bidra till social rp där det kommer bli mycket roliga och kreativa scenarion och försöka dra ut på det så länge som möjligt för realism och eftersom det är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för motparten. Alltså ska man inte göra regelbrott exempelvis powergaming i en biljakt för att vinna flykten och åka iväg från poliser exempelvis. Det blir då tråkigt för polisen och de har "förlorat scenariot". Man ska helt enkelt inte spela för att vinna utan spela för rolighetens skull.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM- Man dödar ngn utan anledning, VDM - Använder vapen som fordon Failrp - Man gör ngt orealistiskt som ej går att göra ig eller där man ej använder sig av kommandet /me. NLR - New life rule man ska inte komma ihåg vad som hände innnan man blivit medvetslös.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs framtidsplaner och ändra till ett giltigt födelsedatum

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka