Accepterad akhi.016 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akhi.016

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/040akhi/

Ditt Hex-ID: 1100001515a6521

Vad är din discord tagg? 040akhi

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-18 014315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig eftersom det var mycket på gång i sjukhuset, jag fråga enkelt att en sjukvårdare kunde vårda mig sen blev bannad direkt. Kan fatta detta ifrån staffsen persektiv men ifrån mig fattar jag inte eftersom det var bara en fråga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var skadad efter en cykel olycka där jag ramla av min cykel. Då gick jag till sjukhuset och fråga efter vård men blev sedan bannad direkt för "Stör Sjukvårdare" "Suntförnuft"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga den var helt felaktig men skulle nog säga att själva banlängden och grövheten på den var överdriven lite grann. Eftersom jag bara fråga för vård så blir det antagligen sunt förnuft. Jag inser mitt fel men insåg att det kunde ha räckt med en kick från servern för att förstå eller i värsta fall en sv ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad här innan men inte de senaste 3 månaderna bara 1 gång och den var felaktig. Jag lärt mig mycket ifrån alla totala bans och känner att jag lär mig mer varje gång eftersom jag förstår hur saker och ting går till och hur rp funkar egentligen men som jag sa innan kunde en max sv ban räcka för denna gång men förstår mycket jobb för staffsen och fel kan ske

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hålla lite tålamod och inte fråga när det finns så många personer på sjukhuset. Jag kunde ha avaktat lite ända tills några personer börjar dra därifrån sedan fråga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte stressa blåljuspersonal eftersom de har mycket att göra samt att alltid tänka med min hjärna ingame och OOC när jag är i stressiga situationer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Vill inte att du stör sjukvården under pågående arbete.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka