Nekad akam141 | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

akam141

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297194838

Ditt Hex-ID: 110000114152156

Vad är din discord tagg? akanl141#1967

Vem var det som bannade dig? vet inte vem som bannad mig, det är ban från discord inte från spelet.

Hur lång tid var din ban? det är ban discord så vet inte står ingeting hittar inte ens unive discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står ingeting jag hittar inte discord unive bara

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen ANING tro mig. jag blev bannad in game i typ 4 dagar det var massa bugg bans så jag har ingen aning varför ni banna mig från discord har aldrig ställt till med något där jag jobbar som polis o använder discord för oss poliser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingeting jag vaknar sen ser jag att jag inte kan gå in på unive discord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jiag har inte gjort någoting fel, isåfall får den som bannade mig från discord o förklara.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad för att ha lallat o sånt men det var när jaag var vääädlgit ny på servern och jag var itne whitelistad eller nått så körde ej så seriöst men nu när jag är medborgare och har POLIS jobb :D så kör jag väldigt seriöst!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle ha kört seriöst från första början men det var en så pass liten grej jag visste ej RP så bra men nu är jag mycket bättre det kan du fråga vissa kollegor som har kört med mig som polis!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid köra seriöst o bidra till ett bättre community. Och det har jag gjort sen jag blev polis. men sen fick man massa bans som verkligen inte stämmer.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
varför nekar du kan du ge mig förklarning? vad är det jag har gjort fel på discord wtf? jag har kört seriöst jag lallar inte med folk jag jobbar som polis med mina kollegor och jag är alltid bra RP fattar ej vad problemet är FORTFARANDE?

Tillbaka