Nekad Akam Pirotasoor | Ban överklagan/Q

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akam

Aktiv Medlem
Meddelanden
995
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023939135/

Ditt Hex-ID: 11000013f665e3f

Vad är din discord tagg? Akam123#1703

Vem var det som bannade dig? Secret M

Hur lång tid var din ban? Perm ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Abuse perm ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att dem banna med var ju på grund av abuse av Revive. Då det fanns lallare i koks

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det fanns lallare i kokset igår natt. dem sköt mot varandra och ibland pricka dem fel. tillslut var jag tvungen att revive mig. Enligt logs har jag revivet mig 1 gång bara, vilket jag gjorde. Det som hände mer var att jag sa till dem flera gånger att sluta men dem gjorde inte det. Så detta var det som hände jag sköt inte mot någon eller gjorde ngt regel brott utöver revive mig 1 gång. Jag förstår att jag borde reagera på ett bättre sätt som servervakt men ibland händer det i vissa situationer att man gör lite fel som exemplevis denna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja felaktig bann. jag skulle kunna säga att en varning eller indragen servervakt skulle vara bättre. På grund av att jag ej var i en hotfull situation eller rånat där dem säger upp med händerna får dem inte på något sätt skada mig. så jag skulle klassa detta som en rdm på mig. då enligt reglerna får man revive sig. okej visst jag gjorde fel att inte banna dem men jag lärt mig från mina misstag. Enligt reglerna är jag som servervakt skyldig att sv banna och rapportera till högre staff. Men i denna situation gjorde jag inte det... men ska jag bli bannad permament för någon annans fel? eller kan jag få varning , eller indragen servervakt skulle kännas mycket skönare. jag tar denna servern väldigt seriös och gillar att rpa på den. jag hoppas verkligen att ni kan förstår mig utifrån min situaton

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag vet har det varit felaktiga bann. Inget som jag har i huvudet direkt. varit bara en support ärende direkt då det blivit unbann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes. Om jag fick chansen att backa upp till tiden då detta utspelades igår... hade jag gjort mycket skillnad. Jag hade gett alla som var där och lallade en direkt sv bann. innan det skulle jag spela in. Och sedan visat högre staff vad som pågår. jag hade själv gått därifrån under den tid jag har chansen. dör jag så har jag inspelningen och rapporterar in efter. Jag skulle inte använda mig av ngt extra föremål som räknas vid fusk.
Jag hade även inte revivet mig.
och jag hade direkt gått till staff

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes om ni unbannar mig kommer jag gå tillbaka till vanliga mig. en seriös bra rp i servern. skulle jag få den chansen att fortsätta att ha servervakt skulle jag inte abuse den. Ska vara helt ärligt bann är inte något man vill ha tråkigaste livet!.
så jag skulle ta saker mer seriöst. man kan ha roligt vid seriös Rp
Jag kommer banna personer vid lall direkt.
sedan kommer jag rapportera detta in till staff

Önskas läsas av ngn högre upp !
HA en underbar dag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka