Akam Pirotasoor | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akam

Aktiv Medlem
Meddelanden
995
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Akam Pirota Soor

Vad heter du på discord? Akam123#1703

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar lite olika tider beroende på mina arbetstider...
Ofta är jag aktiv från 7 på kvällen tills 7 på morgonen. Men exempelvis vissa dagar kan jag komma in lite tidigare.
När jag är ledig är jag inne från morgonen tills 2-3 på natten.
Helger däremot har jag lite problem med vara aktiv då mitt jobb har ganska mycket att göra.

Berätta om dig själv Jag heter Akam Pirota Soor. Jag gick ut skolan denna sommar. Arbetar med taxi branschen som en växel personal. Jag är en glad positiv person får jag ofta höra av mina vänner. Jag som person gillar alltid att ha bra humor. Så att prata med mig kan man alltid komma ur samtalet med en glatt leende. Jag gillar att sitta och spela på min fritid även att hänga med mina vänner. Jag är en person som är snabb lärd. Jag lär mig saker väldigt snabbt. utöver detta så kommer jag från Linköping har 2 syskon en lille bror och storebror. Jag bor hemma med mina föräldrar. Som intresse har jag att kommunicera med andra samt att förhandla med personer. Som jag sa tidigare jobbar jag med taxi växel där jag dagligen kommunicerar med andra och förhandlar om priser exempelvis. Detta har gjort att med tiden har jag fått det med intresse. Jag som person är ingen kriminell person, är ingen person som springer runt och lallar med andra.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff skulle jag först och främst bli jätte glad sedan hade jag sett till att supporta denna server, detta är varför jag söker just till att bli en (support) Jag skulle ta till mig från vad andra i support team och även dem högre upp säger till mig. När jag inte vet något så säger jag till och frågar dem som vet om detta. Jag skulle inte gå emot reglerna i denna servern. Jag skulle göra allt i min makt för att förbättra serverns RP samt att alla följer reglerna som man har lagt för denna servern
Till folk som bryter mot regler hade jag gett den straff som dem förtjänar gällande vilken regel dem har brutit. Hade det varit exempelvis en ny spelare i staden som inte vet om riktigt hur man spelar eller följa reglerna hade jag gett han 2-3 dagars bann. Då under denna period dem är bannade har dem tiden att läsa igenom reglerna en gång till och ta till sig om informationen och lära sig hur man ska spela. Skulle det vara att någon bryter mot reglerna grovt hade jag gett en hårdare straff då dem får känna sig att dem har gjort fel samt prata med dem och förklara vad dem har gjort. Så dem inte tappar intresse för denna servern och fortfarande har en hopp att spela i Multistaden.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat 186 timmar på Fiven och alla dessa timmar har varit i Multistaden.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som får mig att vilja bli support är att bland annat att jag utanför spel och dator jobbar med att kommunicera med andra och även hjälpa andra med få den hjälp dem behöver. Därför fick jag en del intresse från denna sida. Men den stora delen är bland annat att detta är en svensk server då vi har ont om personer på kvälls tid på vardagar, då jag är vaken.. samt att jag vill bidra till hjälpa personer som behöver hjälp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra till många saker. ibland ser jag att flera stycken väntar i support. då dem som jobbar med detta har ganska mycket för sig. Då skulle jag vara till nytta att ta in personer och hjälpa dem. Jag skulle även se till att andra följer reglerna självklart och åka runt titta till hur folk beter sig vad dem gör om man följer reglerna. Jag skulle även bidra till att underlätta för medborgarna under kvällstid att få hjälp när dem flesta supporterna sover. Jag skulle vara till stor nytta vid personer som bryter mot reglerna. exempelvis när vissa personer bara springer runt och RDM och VDM folk för ingen anledning. Då som en servervakt har jag SV bannat dem ganska mycket.
Som en supporter skulle jag få folk att förstå vad som är rätt och vad som är fel vid situationer där dem ställer frågor till mig om saker.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har som sagt tidigare erfarenheter... Jag är en server vakt för multistaden. så jag har koll på vad man får banna folk för. Jag vet vid stor del var serverns regler är. Jag vet ganska mycket om gröna zoner. Men som en stor spelare under kort tid. ( med detta menas att jag har under 4 veckor spelat långa dagar lärt mig mycket om serverns regler). Jag har spelat ( Rage Multiplayer) på server mafia city där dem är strikta med regler. Där lärde jag mig ganska mycket. Samt hur man använder vissa commando.
Men inga andra erfarenheter

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /tpm Man kan teleporta till den platsen man har valt ut i mappen.
/sqlsearch ( steam namn) man söker upp någon offline för banna den.
/kick (ID) för kicka någon
/sqlbanhistory ( steam namn) för söka upp historik av hur många bann man har haft.
/goto (ID) man teleportar till en person
/bring (ID) Man kollar på en person från hans perspektiv.
/set job (ID) man ger jobb eller medlemskap i exempelvis gäng till någon.
/noclip man flyger runt och andra kan inte se dig

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har lätt att lära mig vid vissa saker och andra saker kan vara lite svårare. men allt beror på hur svårt och lätt det har så skulle säga ärligt talat medel lätt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? I dagsläge spelar jag bara i multistaden där jag känner mig hemma. Så länge multistaden är uppe så kommer det vara mitt hem!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag skulle bidra som sagt till mycket och vara till stor hjälp. till en början lär man nog ej ha så mycket kunskaper men genom tiden kommer ni se en förändring och goda steg uppåt. Samt mycket glada personer efter en support samtal med mig :) Utöver detta får jag hoppas att vi kan ses i support teamet och ha en trevligt kväll

+rep det verkar som den här grabben kommer göra mycket för denna server

Vidare till intervju

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka