Inaktuell AKA | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKA

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? akaa7

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap Ansvarig då jag upplever att jag i nuläget har mycket tid över och vill lägga det på nåt bra. Har tidigare erfarenheter inom staff teamet och känner nu att jag vill påbörja det igen. Jag vill dock denna gång främst fokusera på nya spelarna till unive eftersom de är vår framtid.

Jag vill gärna lära ut om grunderna inom rp ifall det behövs samt gå igenom våra regler på servern för att hålla en hög standard. Har själv rpat sedan tidigt 2020 och kan en hel del om hur man ska agera i scenarion osv. När jag såg meddelandet om att det sökes fler Medlemskaps Ansvariga så tänkte jag att detta skulle vara ett perfekt tillfälle.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja just mig är för att jag är snabb lärd, jobbar effektivt och är väldigt saklig och trevlig som person. Jag kommer se till att nya spelarna som tas in på servern står på stabila grunder samt kan serverns regler och är medvetna om den höga standarden vi försöker hålla inom vår rp.
Jag kommer ta intervjuer ofta, vara aktiv på forumet samt göra ingame arbete när jag har tid till det samt när det behövs. Eftersom jag varit staff innan så vet jag hur allting fungerar och därför tycker jag att ni borde välja mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag personligen bemöter alltid personer med respekt. Jag är alltid trevlig och hjälpsam oberoende vem personen är, jag behandlar alla lika oberoende vad. Det är alltid det första intrycket hos en person som ger en bild av hur den är och därför är det viktigt att vara trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill se till att standarden höjs inom rpn. Att nya personer som kommer in till unive har unika karaktärer som de kan rpa som samt att de kan reglerna. Jag vill även själv bidra med bra rp samt feta scenarion när jag rpar för att bidra till en högre standard. Jag kommer se till så att nya spelare som kommer till unive även har som tankesätt att på sitt eget sätt bidra till att förbättra rpn.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att kraven för att vara medlem är att du har en välutvecklad samt unik karaktär när du rpar. Att man har ett visst mål med sin karaktär eller något speciellt man vill uppnå är även något jag vill se till att alla har. Som medlem på unive ska man rpa och inte hålla på och lalla runt, skjuta osv för då har man ingenting här och göra. Man ska kunna reglerna som finns på denna server samt alltid ha som mål att själv bidra till att få en högre standard inom rpn.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig skulle främst vara att se till att nya spelare som kommer till servern är kompetenta, har en välutvecklad och unik karaktär, kan reglerna och förstår att rp är rp och ooc är ooc, det skall inte blandas ihop. Jag ska såklart lägga ner mycket tid på att hjälpa personer som redan befinner sig på servern alltid när jag kan/har tid och när det behövs.

Hur ser din aktivitetet ut? Under de kommande 3 veckorna kommer jag kunna vara online cirka 10h om dagen. Från och med mitten på juni tills slutet på augusti kan jag vara online från 16:00-04:00 då jag har jobb.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Näe, de är nog bra så.

Senast ändrad:
Sätter denna som inaktuell då du ej har några roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka