Accepterad AK~ | Ban överklagan![Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? AK~#1193

Vem var det som bannade dig? Karimoo

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft/ th abuse. Ritkar vapen utanför och inne i qpark, samt springer och tar en th dirket. Går ut om 5 dagar, 23 timmar och 44 minuter.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg lalligt ut vilket jag förstår, däremot skulle detta aldrig skett om dem inte börjat fearp på den nivån och lalla runt bland vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en konflikt med en snubbe ifrån qpark vid namn "Ronny Ryggrad" han har satt en hel del bots på mig och gjort så jag behövt betala 20k några gånger. Han är skyldig mig exakta belopp 65k, jag bestämmde mig då för att leta upp han, börjar med att jag träffar han på qpark frågar vad han heter och ser att det är han, han kör ifrån mig jag kör efter och tappar bort han första gången, andra gången catshar jag han bakom qpark där man tar ut bilar då riktar jag på han men han tar ut en bil och försöker köra jag lyckas skjuta ett skott, sedan åker jag ditt lite senare och ser han och hans kollegor där, jag hoppar ut och riktar då börjar dem alla springa in i qpark väntrum jag riktar och säger att jag kommer skjuta om dem inte låser upp dem skiter i att låsa upp och springer in på en toa och lallar, man hör hur dem pratar halv ooc där inne och sitter och gör fake prutt ljud när jag säger att jag kommer skjuta upp låset, sedan låser dem upp dörren dock oväntat står en med slagträ och börjar svinga mot min polare medans jag riktar sedan så börjar dem slå mig när jag har vapen i högsta höjd med fingret på avtryckaren får jag ett slag i baknacken så jag rammlar på golvet vilket var fearrp, slutar med att jag struntar lite i hur han som fearrpar står till så jag tar han "th" när han står siddleds och trycker av han för att visa att detta är allvar sedan i slutet lyckas han ronny ryggrad gå ut skällmant jag tar med han och ställer några frågor samt kräver han på sina pengar och säger att han ska betala mig en viss summa innan denna veckans slut det blir kreativt i slutet men efter allt ihop behöver jag hoppa support och jag får en del problem, när allt handlade om att jag ville göra ett kreativt scenario med en qpark snubbe. Kortfattat jag ska kiddnappa en qpark arbetare som är skyldig mig runt 100k om man avrundar, jag försöker kiddnappa han tar ut bilar för att försöka smitta ifrån och kör som en jävel jag skjuter han för att han fearpar så mycket. Så till slut hinner jag se han springa in då ber jag han att komma tbx skriker ifrån bilen och riktar han bara kubbar in så jag skjuter av han helt och åker tbx flera timmar senare för jag vill få ut något på kiddnappning och berätta att han är skyldig mig en summa. så det kommer ett tillfälle där jag möter upp han med gun utanför han har fler polare vissa av dem börjar slå mig och skiter totalt i att värna när jag har pistol, jag säger till han hoppa in i bilen men dem kubbar in på qpark och låser framdörren samt stänger in sig på toaletten, gör pruttljud och pratar halv ooc samt lallar och garvar när jag har vapen. Sedan öppnar dem dörren men då står ena med slagträ och vevvar mot min polare som står precis vid dörren, jag tar en snubbe th bakåtvänt och talar om för han att betee sig och sätter han på soffan, sedan så börjar han vevva igen och skita totalt i att bry sig om att jag har vapen samma med han andra får ett slag i nacken av ett baseball trä av en snubbe som kommer sidleds så jag är tvungen att ta dem th hastigt fine en gång var det inte meningen när jag rammla samtidigt som jag tog han th fast resten var ju inte så jättebra men dem ville it lyssna så blev ett jävla liv och tillslut gav han upp och hoppade in i bilen då blev scenariot skit bra sedan därefter fick jag bannen för alla satt support och det såg bara negativt ut om mig jag kunde knappt förklara mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut det var ju ingen kvalite i scenariot eller något kreativt var en simpel kiddnappning som slutar med kaos och det enda felet jag gjorde var th abuse men de fanns en anledning till det också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var någon dagsedan och den bannen fick jag för flera månadersen sedan har jag hållt mig clear, varit helper 2 veckor också föredetta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja du, bra fråga inte tagit th och låtit dem fearrp och slå ner mig samt ta mitt vapen. De går liksom it att gö något annat dem är 4 pers som står och matar slag när jag har uppe en pistol och riktar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, skita i att göra scenarion med dem efter första gången när jag märker deras kvalite, de nlrar, sunförnuft, fearrp, ja du kan rabbla upp mer saker de en del saker dem gjorde och fick höra deras milda straff.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det är förståeligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka